Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

13-02-2013 om 23:42

Waar koop ik beginnersbhtjes?

Voor dochter zoek ik van die halve hemdjes zonder cups, liefst met smalle bandjes. Hema heeft ze niet, Bijenkorf heeft ze duur en Ten Cate heeft ze niet op de site dus waarschijnlijk ook niet IRL. Bij Livera/Hunkemoller kijken ze me aan of ik gek ben geworden. Ook daar niets.
Dochter heeft nog geen cup, maar het is teveel om zo niksig in een shirt te hebben.
Rosa van der Zanden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

14-02-2013 om 00:16

Wibra

Soms. En voor de rest hou ik me ook van harte aanbevolen. Dochter draagt ze ook graag maar ik kan ze ook nergens meer vinden.

Sjansje

Sjansje

14-02-2013 om 00:20

Zeeman

Mijn dochter heeft ze "vroeger" (haha het kind is nu 12...) ook veel gedragen. Ik kocht ze bij Zeeman.

Fiorucci

Fiorucci

14-02-2013 om 07:00

Zeeman

Zeeman en H&M.

pooh bear

pooh bear

14-02-2013 om 08:43

C&a

Wij hebben ze van de c&a. Volgens mij heeft de v&d ze ook en inderdaad de h&m

Lou

Lou

14-02-2013 om 09:09

V&d

Ik heb me ook een keer sufgezocht naar die dingen. Niet van die driehoekjes maar die rechte bedoel je toch? Volgens dochter is dat het verschil tussen 'bh' en 'topje'. Ze wilde een topje, geen bh. In elk geval: we hebben ze gevonden bij V&D, wel even zoeken want de meeste waren 'bh' maar er zaten ook 'topjes' tussen. Maar dat is wel al een jaar geleden.
Wat mijn dochter trouwens ook heel fijn vindt, maar dat is wel fors duurder, is zo'n platte sportbh. Dat zit wat steviger. (Toevallig had ik nog een oude veel te strakke van mijzelf, die draagt zij nu met veel plezier. Kwam van Perrysport.)

Fiorucci

Fiorucci

14-02-2013 om 12:08

Gekeken

Ook op de site van H&M vindt je ze, bij kleding voor grotere meiden, op het ondergoed/nachtkleding gedeelte. Setje van twee voor 6,95.

Toch hema

Ik zag ze vandaag wel bij de Hema hangen. In leuke frisse kleurtjes. Misschien bij een groter filiaal?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

dihanne

dihanne

14-02-2013 om 17:51

Hier v&d

wij hebben goede ervaringen met de V&D, afdeling met pyama's en ondergoed enzo

groet
Dihanne

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

14-02-2013 om 17:57

Ik moet maar eens gaan shoppen!

Als het lukt ga ik van het weekend naar een grotere plaats want de Hema hier en die van het wat grotere dorp verderop hadden niets. De V&D trouwens ook niet. Ik moet dus echt naar de stad.
Hoe heten die halve hemdjes eigenlijk?

Rosa van der Zanden

Fiorucci

Fiorucci

14-02-2013 om 18:25

Rosa

Bij H&M heten ze bh tops.

Tango

Tango

15-02-2013 om 13:31

Ook zeeman

Dochter hier draagt ze ook graag. Heeft ook nog net niet genoeg voor een echte bh, maar vind dit wel lekker zitten. Zelf noemt ze het topjes, ik weet niet of het de juiste naam is. Ik koop ze ook bij de Zeeman, daar heb je vaak setjes van topje en slipje bij elkaar, zowel rechte topjes als driehoekjes die meer op een bh lijken. Verschillende kleurtjes maar ook witte. Ze liggen gewoon bij het meisjesondergoed. Dochter wilde ook graag zo'n echt bh-tje met vulling dat erbij lag, maar daarvan vond ik het slipje veel te groot, heb dat dus maar laten liggen.

Tineke

Tineke

15-02-2013 om 20:21

Topjes

Vandaag zag ik ze wel bij de Hema, blauwe en roze. En ja, volgens mij heten ze officiëel topjes.

Wilma

Wilma

17-02-2013 om 14:32

V en d

Daar zijn er in alle soorten en maten en prijsklassen. Mijn dochter is pas negen (haha, net geworden, leuk om te schrijven voor de eerste keer) en vindt die topjes supercool. Je hebt er die van boven recht zijn en je hebt ook die een minicupnaadje hebben en van boven zeg maar driehoekig.

Topjes inderdaad

Volgens mij is het belangrijkste verschil tussen topjes en bh's dat je een bh van achter (of voor) sluit en een topje over je hoofd aantrekt als een hemd. Maar topjes hebben wel een elastieksluiting die steun geeft, strakker dan een hemd. Topjes zijn inderdaad doorgaans ook recht en niet driehoekig maar volgens mij is dat niet het cruciale verschil. Je hebt immers ook driehoekige hemdjes.

Ik had ze vroeger ook in die tussenfase en toen heetten ze ook topjes!

annabel68

annabel68

23-02-2013 om 15:10

Grappig...

Bij Hunkemoller kocht ik meerdere malen topjes voor mijn dochter. Inderdaad omdat Bh's nog te groot waren en helemaal niets niet fijn was bij het paardrijden.
Fijn materiaal; elastisch en heel stevig.
Groet! Annabel

winacoye

winacoye

01-03-2013 om 12:56

Op de markt

Mijn dochter heeft toevallig afgelopen zaterdag leuke topjes gekocht op de markt 3 voor 12,50. Er waren ook bijpassende slipjes. En anders heeft ze topjes van H&M. Bij de Hema hebben ze beginnersbhtjes, maar daar zit een soort cupnaat in en dat vindt ze niet fijn (is volgens haar zichtbaar onder haar shirt).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.