meg
28-07-2009 om 19:10
Waar laten meisjes ...
...het mobieltje? Ik stop de mijne in mijn broekzak, mijn zoon ook. Maar dochterlief heeft in sommige strakke jeans nauwelijks zakken waar ze d'r net-voor-het-eerst-nieuw-gekregen-mobieltje in kwijt kan... Ik zie ze ook niet met een tasje lopen. Hoe doen jullie meiden dat?
Groeten meg

Kaaskopje
28-07-2009 om 21:16
Toch ook in de broekzak
En dat mobieltje puilt als een blokje uit door de stof van haar broekzak, zo strak zit dat.

Karin TZ
28-07-2009 om 21:16
In bh
Ik heb geen meiden, maar de dochter van een collega van mij doet 'm in d'r BH Toevallig hadden we het er laatst over...

Bloemetje
28-07-2009 om 21:28
Ik stop hem zelf ook vaak even snel in mijn bh als ik geen tas of broekzakken heb. Niet in het midden natuurlijk, maar aan de zijkant van een borst bij mijn oksel. Zo ga ik zelfs een rondje joggen. Hij zit daar lekker goed opgeborgen, kan geen kant op. En je ziet hem niet.

Tirza G.
28-07-2009 om 22:55
Opbergen?
Een mobiel berg je niet op. Die hou je in je hand. Je moet áltijd kunnen bellen/smsen of weetikveel watten.
Tirza

Kaaskopje
29-07-2009 om 02:01
Laptop
En verder:
Kaylie, hou ook me laptoppie erbij vast want met dat ding ken ik nie sjansuh.

Vic
29-07-2009 om 09:41
In je bh?
Ik ga er maar vanuit dat dat een grapje is. Wat doe je dan in het openbaar als ineens je telefoon gaat, in je bh lopen wroeten?
Hier zie ik veel meiden (toch) met een tas lopen. Mijn 10-jarige heeft nog geen mobiel, maar koopt wel drie keer per jaar een nieuwe tas

Kaaskopje
29-07-2009 om 14:28
Volgens mij staan ze er hier ook niet bij stil dat je je bh kunt gebruiken als tasje. Zoveel boezem heeft de jongste trouwens ook niet om daar onzichtbaar een mobieltje bij te proppen. Ik heb het zelf wel ontdekt. Ik verberg op die manier wel eens een tampon. Ik heb er zo'n hekel aan om speciaal daar een tas voor mee te nemen. Als ik met een tas naar de wc ga weet iedereen waarom.

Tineke
29-07-2009 om 17:23
Nou, gewoon
Mobiel in leuk mobielzakje en dan met zo'n haakje (hanger, hoe noem je dat?) aan de broekriemlus.

Kaaskopje
29-07-2009 om 19:17
Dat schijnt ook niet
'cool' te zijn. Gewoon in de broekzak, zit prima... (volgens dochter).

meg
29-07-2009 om 20:57
Nope geen bh-tje
...ze heeft 70 cup niksniks... hahaha, maar ik kan het zelf wel es proberen, nooit aangedacht Dan hoor ik hem beter dan in m'n broekzak, hoewel trilstand in m'n BH? Huhm... Dochter is 11 en heeft het felbegeerde mobieltje idd in haar broekzak gestopt, strak, maar kan wel
Het is ook zo'n klein gevalletje, daar is mijn ouwetje echt een koelkast bij.

emma43
29-07-2009 om 21:34
Broek en tasje
Mijn dochter propt hem in haar broekzak.Ik vind het een vreselijk gezicht,maar haar vriendinnen doen het ook.En ze heeft een klein tasje,speciaal voor haar mobiel in te
doen als ze een legging draagt.

miep janssen
02-08-2009 om 20:43
De nieuwste
mobieltjes zijn juist klein en plat en die moeten in een strakke jeans juist zichtbaar zijn, anders is het niet cool. Bij sommige meiden zie ik a slijtplekken van het mobieltje in de jeans.
gr
Miep

Moppeke
03-08-2009 om 11:51
Toch tasje
Mijn dochter heeft een klein mobieltje met dito zakje dat ze makkelijk aan de lus van haar broeksriem hangt.
Die zakjes zijn er in vele soorten en ook heel klein.
Maar ja, als je dan een driekwart joggingbroek aan hebt... Mijn dochter lost dat dan op door dan toch een smalle riem om te doen die je dan niet ziet en zodoende kan ze dan toch haar mobieltje eraan hangen.

sus-anne
03-08-2009 om 19:09
Pelle
ook dat wordt hier allemaal in de skinnyjeans gepropt,ik vind het geen gezicht,maar het schijnt bijzonder cool te zijn.

Martien
10-08-2009 om 16:37
Met jurkje of shorts zonder zakjes
stopt jongste haar piepklein mobieltje in d'r onderbroekje in haar lies. Grappig zicht, soms neemt ze een tasje mee als er te veel risico's zijn. Ze is nog niet toe aan bh'tjes, maar ze zal hem er zeker in stoppen als het zover is
oudste neemt het ding zelden mee.
Ze zijn natuurlijk nog heeeel jong