Suze
09-11-2014 om 10:58
Wat krijgt 12 jarige zoon van Sinterklaas?
In navolging van het andere draadje dat over tips voor een 12 jarig meisje gaat, nu graag al jullie leuke tips voor 12 jarige jongens (brugklas) voor in de zak van Sinterklaas.
Hier vieren we het niet zozeer met kleine kinderen maar onze 12 jarige is nog steeds blij met een grote zak vol cadeautjes (voor hem) .
NB Bij voorkeur tips voor kleine/niet dure cadeaus.

Jessica O
09-11-2014 om 15:59
hier
Maak ik er 1 blij met boeken, muziek en prut van acdc en iron maiden ( maar ik heb ook wel een beetje een niet typische tiener thuis)

Juno
09-11-2014 om 16:32
Even denken
Zelfgemaakte vuurwerkbon, axe douchegel, chocola, oreokoekjes, bidon, sportkleding, Dikke Donald Duck, van die achtelijke gadgets als een bubbeltjesplastiksleutelhanger die je kan blijven ploppen, een pen met laser, een uitschuifding met een magneet die een aantal kilo trekt (te koop bij autospeciaalzaak), beanie, oortjes, telefoonhoesje, portemonnee, bioscoopbon, poster voor op kamer, lavalamp of zo'n lamp met uitschietsers als je je handen erop legt (te koop bij de webshop van Nemo), triopsen, goede haargel, voetbal, kookboek, tekenspul, gereedschap, dremel (je hebt ze duur en goedkoop, hele aardige zijn te koop bij de Kijkshop).

Nur
09-11-2014 om 16:33
Hier
Mijn zoon van 13 wil graag boeken, stripboeken en tekenspullen hebben. Verder heeft hij een aantal spellen voor de gameconsole op het lijstje staan. Ook gewone gezelschapsspellen doen het altijd goed. Hij wil ook graag een abonnement op Spotify premium. Dat is geloof ik betaald (heb me er nog niet in verdiept) Bepaalde praktische cadeaus zijn ook handig zoals oortjes of koptelefoon, zo'n extra draadloze oplader voor de telefoon die je mee kan nemen, extra pennen (want die is hij altijd kwijt)...
Hij geeft niks om kleding maar er zijn ook jongens van die leeftijd die heel blij zijn met voetbalshirts of nieuwe Vans bijvoorbeeld.
Je kan er natuurlijk ook ter opvulling nog handschoenen en een sjaal bijvoorbeeld bij doen.
Misschien een poster of zo voor aan de muur? Mijn zoon wilde bij zijn verjaardag graag een bepaalde poster.
Zijn oudere broer wil voor kerst een nieuwe skateboard hebben en een djembé.
Die was een paar jaar geleden ook heel blij met een ukelele voor de kerst.

Linda K
09-11-2014 om 16:51
Op die leeftijd
Boeken, band T-shirts en andere fan dingen, chocoladeletters, pepernoten, stapels knutselspullen. Wij zijn geen Sinterklaasvierders, dus tot zover mijn bijdrage.

Hadewich
09-11-2014 om 20:26
Juno
Ik las even: 'zelfgemaakte vuurwerkboM' en dat leek me toch geen geschikt cadeautje!
Ik heb verder geen bijdrage aan dit draadje, ik doe wel ideetjes op voor zoon!

Geetje
10-11-2014 om 11:31
goed idee
Die vuurwerkbon ga ik doen! Zullen ze blij mee zijn, omdat we dit jaar sinds jaren weer thuis zijn met oud en nieuw en daar verheugen ze zich nu al op.
Nog wat ideeen van mijn kant: tijdschriften, huissokken, gevulde toilettas met mannendeo, sportshirt van bepaalde gewilde merken of clubs, scheurkalender, eerste engelse boek of strip, gezelschapsspel, puzzelboekje, basket- of voetbal.

Julia64
15-11-2014 om 22:24
Hier
Hier wil zoon (13) graag een kleurboek "voor volwassenen" en een boek met optische illusies. Verder "spaart" hij DVD's en series, van de Simpsons, Futurama, Twilight Zone etc. Zo'n hele serie kun je bij bol al bestellen vanaf ongeveer een tientje.
Leuk draadje trouwens, heb al veel tips gezien waar ik ook wat mee kan (vuurwerkbon, wereldidee!)

Chippie
16-11-2014 om 16:24
Hier
Hier krijgen de twee zonen samen een Play Station, maar ze betalen een groot (3/4) deel zelf en weten niet beter dan dat ze het niet eerder dan in maart krijgen omdat ze nog wel een stuk zelf moeten sparen. We verpakken de controllers als apart kado in.
Daarnaast allebei een scheurkalender (Quest en Donald Duck), iets voor hun beider sport, deo, bioscoopbon, boek.
In schoen (ivm gelovige zus): Donald Duck pockets, letter, tijdschrift, deo.

Suze
25-11-2014 om 21:10
Nog wat vragen
Iedereen bedankt voor de tips. Zitten leuke tussen!
Sinterklaas komt dichterbij, dus ik moet nu echt aan de bak .
Een paar vragen: bij welke winkels (niet online) koop je:
- gadgets als een bubbeltjesplastiksleutelhanger die je kan blijven ploppen,
-een pen met laser (en dan natuurlijk vooral een beetje goedkope).

Machteld
28-11-2014 om 12:30
hadewich
weer gelachen vandaag)
Mijn 12 jarige vindt bijna alles leuk. geheime doosjes met hangslot, wereldkaart waar je met een whiteboard stift op kan schrijven, zakmes, minecraft t-shirt, allerlei hebbedingetjes , maar voor een 15 jarige vind ik het ingewikkelder. een computerspel wil hij natuurlijk

Juno
28-11-2014 om 12:55
Pen met laser
Bij de scoutshop of de dierenwinkel. Sleutelhanger irl weet ik niet.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.