Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Wat samen doen met puberdochters?

Ik kreeg gisteren de opmerking van mijn oudste dochter (15) dat we niets meer samen doen tijdens het weekend. En met dat samen bedoelt ze dan: mijn man en ik, zij met haar jongere zus van 13. Maar het wordt steeds moeilijker vind ik. Alles wat zij leuk vindt, vindt haar jongere zus maar niks. Alles wat wij voorstellen, vinden zij maar niks...
Hoe doen jullie dit? Wat doen jullie zoal in het weekend?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
oregano

oregano

26-02-2011 om 15:58

Hier ben ik degene die dat zegt...

Niet mijn dochter, die vind dat wel best. gaat het liefst haar eigen gangetje zonder ons.
Dus dat jouw dochter dat wel zegt zou ik erdg waarderen. Maar goed, wat dan te doen? Het is inderdaad erg lastig om iets te vinden wat iedereen leuk vind?
Misschien kunnen je dochters samen een ideeenlijstje maken? En dan een paar dingen uitkiezen? Waarbij ze bv om de beurt iets doen wat de voorkeur van de een is en de andere keer van de andere dochter.
Gezamelijk etentje buitenshuis of thuis (gourmetten oid), bioscoop, ergens een activiteit doen, wat vinden ze leuk?
oregano

Maylise

Maylise

26-02-2011 om 20:29

Mijn dochter

Mijn dochter is 14 en zij vindt leuk: samen winkelen (ik niet zo maar ik ga wel mee met haar als ze dat leuk vindt), naar de bioscoop, naar een museum, samen uit eten, naar een paardrijwedstrijd of ander paarden evenement (haar hobby), bowlen of een dagje naar een andere stad om daar wat te winkelen/eten en wat te zien.
Dingen als karaoke, rollerdisco en dergelijke wil ze ons niet meer mee hebben

Maylise

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.