Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
May

May

03-09-2012 om 22:07

Weg in herfstvakantie?

Dochter zit sinds kort in de brugklas. Ik hoorde laatst iemand zeggen dat de nieuwe 'bruggers' in de herfstvakantie total loss zijn.. Ik wil dochter van dinsdag tot vrijdag dsm meenemen op een stedentripje maar vraag me af of dat slim is...graag advies van wat meer ervaren middelbareschool-ouders

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gaan!

Een heel weekend en maandag om lekker uit te rusten, dan 4 drukke gezellige dagen en weer een weekend om uit te rusten. Moet kunnen. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat ze misschien direct na de herfstvakantie belangrijke repetities heeft? Dat is een kwestie van plannen. Maar oververmoeid? Vermoeid wel, maar dat is bij pubers chronisch toch?

Vorig jaar

Vorig jaar was onze oudste een brugpieper. En wij zijn heerlijk een weekje naar engeland geweest in de herfstvakantie. Niks total loss. We hebben genoten en oudste is bijv. helemaal niet vroeg gaan slapen en overdag hebben we veel gelopen en bezichtigd. Gewoon doen.

Dorry
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Maylise

Maylise

03-09-2012 om 23:17

Natuurlijk

Lijkt me geen enkel probleem. Lekker toch even een paar dagen er tussen uit. Ik kan me hier trouwens niet herinneren dat ze er echt helemaal doorzaten in de herfstvakantie. Wel moe natuurlijk maar niet oververmoeid. Dus een paar dagen er tussen uit moet kunnen, zelfs leuk.

Leuk toch?

Wel even opletten of er niet per ongeluk een proefwerkweek na de herfstvakantie gepland wordt (dat doen sommige scholen). Maar anders kan het wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.