Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Welk boek voor meisje 17,5

Ik wil graag mijn nichtje van ruim 17 een boek geven. Ze leest wel maar dan moet het een echt goed boek zijn. En niet al te moeilijk omdat ze dus niet een echte lezer is. Iemand tips? Alles van Mel Wallis de Vries heeft ze al gelezen.


Eclips schreef op 08-09-2021 om 15:54:

[..]

Deze inderdaad! (Maar dan van Holly Jackson )

Oh ja, natuurlijk. 

Holly Black schrijft ook leuke boeken, maar dat is wel fantasy. Ik weet niet of ze daar van houdt. 

De glazen troon serie van Sarah J. Maas

Marie111 schreef op 08-09-2021 om 15:58:

De glazen troon serie van Sarah J. Maas

Ben ik nu aan het lezen, echt fantastische boeken!

Dandy schreef op 08-09-2021 om 11:44:

Maren Stoffels heeft vergelijkbare thrillers voor jongeren geschreven, met aantrekkelijke titels als Escape Room, Fright Night, etc. Kent ze die al? Het zijn eenvoudige, dunne boeken.

Niet gelezen, maar misschien spreekt de Truth or Dance-trilogie van Chinouk Thijssen haar aan. Is een thrillerserie die zich op de balletacademie afspeelt.

Of zoekt ze juist iets meer uitdaging in het lezen? Want dan zijn andere titels wellicht interessanter.

Ja, die bovenste van Maren Stoffels wilde ik ook adviseren! Mijn 16-jarige niet zo lezerige puber vond die zeer goed door te komen.

Ik dacht ook nog aan de boeken van Anna Woltz, die vinden veel pubers ook mooi! 

De boeken van Helen Vreeswijk vond ik erg leuk, heb ze nog allemaal in de kast staan  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.