Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Welke rugzak hebben jullie puberzonen?

Mijn zoon van 15 wilt een nieuwe rugzak voor het nieuwe schooljaar, en hij heeft mij gevraagd om te helpen bij het uitzoeken. Ik heb echter geen idee waarvoor ik zou moeten kijken, dus vraag ik mij af wat voor een soort tas anderen hebben. kleur/stijl/prijs etc.

een zwarte lastpak (zo hij het zelf noemt)

Alledrie de puberzonen hebben hier een Eastpak, zo’n standaardversie met een padded achterkant waar dan hun laptop veilig tussen zit. De oudste (16) heeft z’n eerste helemaal versleten en heeft nu z’n tweede. Ideale tassen! 

Ook allemaal Eastpak hier

Ik zie hier nu veel zwarte Under Armour rugzakken bij jongens van die leeftijd en iets ouder. Ik woon midden in de binnenstad van een grote stad, volgens mij is het hip. 

Annemiek1972

Annemiek1972

01-09-2021 om 22:42 Topicstarter

ik hoor dat er veel Eastpaks zijn, zijn deze ook van redelijk kwaliteit?

Zoon loopt al 10 jaar rond met zijn zwarte Eastpack (nu op de universiteit).

Hier een Northface Borealis. Die bevalt erg goed, draagt oa veel comfortabeler dan de Eastpack en fijne verzameling aan vakjes. Ik heb onlangs voor mezelf de damesvariant aan laten schaffen.

Dochter heeft een Travel More rugzak en mijn zoon een Eastpack. 
Gaan al jaren mee, gekregen van opa en oma, familie traditie. 

Ik heb mijn eastpack van de middelbare school nog. Gebruik hem soms nog voor vakanties, want er past veel in.

Ene zoon heeft een Eastpak, maar hoeft minder spullen mee naar school. 

Andere zoon heeft een Dakine, met heel veel verschillende vakjes en die heeft wel wat betere dragers (meer comfort bij zware tas). Het is dus ook een beetje afhankelijk van hoeveel een kind mee moet dragen elke dag….

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

02-09-2021 om 12:06

Hier een dochter met een stoere eastpack. Aangeschaft toen ze naar de middelbare ging. Hij gaat inmiddels 4 jaar mee.

Hier ook beide pubers een Eastpak. Volgens mij type Out of Office

Eastpack is hier "uit". Moest ineens sportmerk zijn....waarom weet hij het zelf niet?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.