Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Inge

Inge

20-09-2009 om 17:03

Welke stoere, beetje jongensachtige film 13-jarige meisjes?

Onze dochter wordt 13 en ze wil een stuk of 5 meiden bij ons thuis uitnodigen om een film te kijken, daarna buiten iets doen in het bos in donker, soort speurtocht, en dan slapen in de tent in de wei bij ons. Hartstikke leuk natuurlijk. We hebben een beamer en we kunnen thuis de film groot vertonen. Maar welke film?
Het zijn geen meisjesachtige meiden, meer van die stoere types, houden niet van zwijmelfilm over relaties etc. Ze houdt wel van Harry Potter, maar alle films natuurlijk al lang gezien, Narnia, Pirates of Carribean, Troy, ook al gezien, ze houden van ridders en zwaardvechten.. Help, wat kunnen we nog meer doen?
Ja, het is niet alledaags, zo'n stoere meid, vandaar dat ik het ook vraag.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maylise

Maylise

20-09-2009 om 17:48

Leuk lijstje

Leuk lijstje Pandia. Daar zit vast wel wat tussen voor Inge.

Hebben ze anders Lord of the Rings al gezien? Ook heel spannend, mooi, avontuurlijk, meeslepend....

Of Braveheart? Of Gladiator? Alexander? Mongol (Over Djenghis Kahn)? The Patriot? Rocky? Indiana Jones? Master and Commander? The Perfect Storm? Kingdom of Heaven?

Of misschien een van de Back to the Future films? The Goonies? The Gremlins? The Mummy?

Of meer in de fantasy hoek: Willow of the never-ending story

Ghostbusters

Land of the Lost (er is een originele uit de jaren 50 en een recentelijke remake)

Jurassic Park

Maylise

Pippin

Pippin

20-09-2009 om 22:45

Geweldige lijst

Ik mis alleen nog First knight. Met sean connery en Richard gere. Vonden wij erg leuk allemaal.
Dragon heart is natuurlijk ook geschikt!

Jolijt

Jolijt

21-09-2009 om 13:01

Waarschijnlijk ook al gezien

maar 'Night at the Museum' ??? Of 'National Treasure'?

Inge

Inge

22-09-2009 om 19:44

Jaa, bedankt iedereen!

Hartstikke bedankt allemaal voor het meedenken, daar hebben we wel wat aan. Lord of the rings is natuurlijk super, maar die heeft onze dochter al tig keer gezien. Laatst heeft ze Prins Caspian gezien en die hebben we thuis ook, dat is misschien een leuke optie. Ze vond het niet erg om het nog eens te zien.
Eragon...de boeken heeft ze wel allemaal gelezen, film nog niet gezien. Maar valt de film niet een beetje tegen? Anders ga ik die halen!

Cross

Cross

22-09-2009 om 21:02

Eragon

Eragon vonden wij ook allemaal erg leuk, ook dochter van 14. Hij is niet echt héél spannend maar dat zoek je misschien ook niet. Lord O T Rings was spannender, ter vergelijking.

ilsepilse

ilsepilse

22-09-2009 om 22:46

Nog niet te laat?

Mijn zoons zijn gek van die dansfilms
step out 1 en 2
die dansfilm van die rapper die op een nette school komt en leert steppen,
kmoet ff de titels zoeken ...

ilsepilse

ilsepilse

22-09-2009 om 22:48

Step up wast ..

nu nog die andere , die was vorige week ook op tv...

ilsepilse

ilsepilse

22-09-2009 om 22:53

Die andere

moet ik straks vragen aan mijn zoon die komt zo van basketball wedstrijd...

ilsepilse

ilsepilse

22-09-2009 om 23:05

Stomp the yard

daar was hij al onze basketballer
to the rescue !

Inge

Inge

26-09-2009 om 14:44

Het was leuk!

Het feestje met de 13jarige meiden was leuk. Voorafgaand aan de film moesten ze in donker door het natuurgebied achter ons huis lopen. Ik had een route uitgezet met lichtgevende sticks/rondjes en ze moesten die lopen tot een uitkijktoren en daar stond ik met wat lekkers. Voor de zekerheid liepe mijn man de route een heel eind achter ze aan, voor het geval ze zouden verkeerd lopen of verdwalen. De meiden echter waren erg opgewonden ne mijn dochter liep de kortste weg naar de toren, zonder op de lichtjes te letten. Flauw wel, want ik had best veel werk gehad met de route uitzetten.
Mijn man echter, volgde braaf de route en is wel verdwaald! Er mistten opeens lichtjes, waarschijnljjk eruitgewaaid of zo en hij kwam in hoge ondoordringbare struiken terecht. Dat was best lachten natuurlijk.
Thuis gekomen hadden we van de kamer een bioscoop gemaakt met de beamer op groot scherm film gekeken. het was Pirates of Carribean geworden. Daarna buiten in de tent slapen en de volgende ochtend kregen ze een krat met ontbijtspullen. Ik had nog croissantjes gebakken Het was echt een succes. ze hebben tot 3 uur 's nachts liggen giebelen enz zo. Ik denk dat de meeste 13jarigen geen feestjes meer doen, maar deze vonden het nog best leuk. Niet te veel mee bemoeid. Grappig ook dat ze ook nog knuffels en zo meehadden.
Nou, bedankt voor het meedenken en misschien is het ook een idee voor anderen.
En ik moet zeggen dat dit het meest relaxte feestje was dat ik ooit georganiseerd heb. Waarschijnlijk omdat ze wat ouder zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.