Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
lottie

lottie

14-10-2008 om 13:24

Wie weet iets leuks om te doen in herfstvakantie

Wie weet iets leuks om te ondernemen in de herfstvakantie met een dochter van 13? We willen graag met z'n tweetjes iets leuks doen, maar wat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Terpi

Terpi

14-10-2008 om 13:33

Hmm

Er is zooooveel leuks te doen, een saunadagje, een workshop bonbons maken, sixflags of een ander pretpark, een wandelroute lopen in het bos, in welke richting liggen haar of jullie interesses? Stadten en daarna wokken, naar Nemo, naar een ander (doe)museum, paardrijden, een treinzwerftocht, zomaar wat dingen die me te binnen schieten. Veel plezier gewenst samen!
Groet Terpi

Yvonne

Yvonne

14-10-2008 om 14:21

Theater

Als aanvulling op wat Terpi al noemde: er zijn nu de jeugdtheaterweken kijk of er een leuke voorstelling draait bij het theater bij jullie in de buurt.
Naar de bioscoop zou ook kunnen.

*Sophie*

*Sophie*

16-10-2008 om 15:57

Ja hoor !!! ;- )

Een tiener-puzzel-toer!

Leuk, gewapend met een strippenkaart een puzzeltocht door een grote stad maken, of juist met de fiets door het polderlandschap, afhankelijk waar je vandaan komt
;- )
Zo leert je kind op een leuke manier omgaan met hetgeen het niet gewend is. Moet je eigenlijk wel je kind de boel laten regelen en uitzoeken.
Spannend en leerzaam!

Gaan wij doen, met onze 11 en 14-jarigen ;- )
Ik moet nog wel even een puzzeltocht in elkaar draaien dan, maar dat gaat wel lukken.

groetjes, Sophie.

*Sophie*

*Sophie*

16-10-2008 om 20:30

Lol. lara!

Wat een portretten soms he, die pubers!
" Ik dacht dat hij een beroerte kreeg. (hij is 18). "
hahahahaha! Nou, dan zal hij wel goed vaag tekeer gegaan zijn dan! En dan zijn ze ook zo lekker oprecht in de heuze veronderstelling dat je het nog doet ook he? Ontwapenend gewoon, vooral omdat ze al zo groot zijn en dus toch nog zo klein ;- )

Hoe heeft hij het opgelost? Of heb jij het opgelost? Kan ook hoor, dat je je gewoon heerlijk door je superdesuperschattige puber hebt laten inpakken ;- ) Het mag allemaal, als moeder, hehehe ;- )

groetjes, Sophie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.