May
11-09-2012 om 18:50
Zo trots
Ben een dagje ziek en mijn vaak dwarse brugger biedt zomaar aan om te koken, ik mag op de bank blijven zitten en ze tovert een heerlijke ovenschotel op tafel!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ilva
11-09-2012 om 19:42
Terecht
Je mag terecht trots zijn. Zo zie je maar weer, het valt soms best mee met die pubers.

Fiorucci
12-09-2012 om 07:39
Geweldig!
Wat ontzettend lief! Ilva ,ik vind de puberjaren het leukste...

Auwereel
12-09-2012 om 09:49
Dat wil ik ook...!
Ik denk dat ik mijn kinderen maar even dit draadje laat zien, want ik voel mij vandaag helemaal niet lekker en iemand die gaat koken vanavond lijkt me geweldig. Manlief kan ook heerlijk koken, maar dan kan hij na een lange werkdag ook even met de voeten omhoog...

oude wijn
12-09-2012 om 13:20
Ook
mijn bij vlagen bijzonder nurkse en ongezeglijke puber kan heel zorgzaam blijken als ik geveld ben. Ik kan dan ook tot tranen geroerd raken door zo'n kopje thee. (Koken is ws. nog teveel gevraagd.)

Ilva
13-09-2012 om 09:10
Fiorucci
Je hoort zoveel verhalen over pubers. Mijn oudste is 12. Ik sta dus aan de vooravond. Hopelijk valt het ook reuze mee. Met mijn oudste ben ik ook niet zo bang. De twee die daarna komen, daar maak ik me meer zorgen over. Maar ik wacht het af. Mocht het heel erg worden dan lees je dat vast wel terug hier.

May
14-09-2012 om 11:41
Heb haar de hemel in geprezen
In de hoop dat ze het vaker doet... Ze heeft aan tafel heel uitgebreid beschreven welke kruiden er allemaal in zaten.. Leuk als ze er echt lol in krijgt..

Fiorucci
14-09-2012 om 11:51
May
Ja, zou best kunnen, mijn dochter van 12 staat ook graag te kokkerellen,vooral bakken vindt ze geweldig.