Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Zoon 14 wil zijn vriendin meenemen op vakantie

Mijn 14e jarige zoon kwam gisteren avond naar mij toe en vroeg of zijn vriendin een week mocht komen, ik weet niet of het te jong is verder zie ik eigenlijk geen probleem. Ze hebben al een half jaar een relatie en ze spreken vaak af. Op sexueel gebied weet ik het niet, het kan best dat ze al wat hebben gedaan maar ik weet het niet zeker mijn puberzoon doet vaag en wil er niet over praten.

Zijn oudere broer heeft ook een vriendin die mee op vakantie gaat en die is vorig jaar ook mee geweest en dat ging helemaal goed die waren toen al wel 16

Denken jullie dat het normaal is als ze mee gaat?

Coralien

Coralien

09-06-2020 om 23:50

Hoe het hier wordt verteld zijn er eigenlijk geen problemen als ze seksuele dingen doen kan je ze toch niet tegen houden! Mijn zoon had 2 jaar geleden ook zijn vriendin mee en die hebben nog steeds. Ik denk dat het gewoon kan.

Haar ouders?

Als jullie het prima vinden en haar ouders ook dan vind ik het ook goed

Saskia

Saskia

10-06-2020 om 00:04

Leeftijd maakt niet echt uit

Ik denk dat de leeftijd niet heel veel uitmaakt ze gedragen zich naar hun leeftijd en zullen op vakantie het zelfde doen als thuis en voor de zoon is het denk veel leuker!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

10-06-2020 om 09:24

Ja natuurlijk

Zolang als ze maar gebracht en gehaald wordt. Ze mag voorlopig nl nog niet mee in de auto.

juf Ank

juf Ank

10-06-2020 om 17:57

ja hartstikke leuk,

overleg met de ouders over de ins en outs!

Marie

Marie

11-06-2020 om 12:00

waar ben je bang voor?

Kun je ook benoemen waar je bang voor bent?
Hoe gaan jullie vakantie vieren? Kamperen, hotel, huisje? Meerdere kamers/tenten?
Kan "de jeugd" een beetje goed met elkaar? Wellicht kunnen ze met z'n viertjes leuke dingen ondernemen?
Als jongste alleen meegaat kan hij het gevoel krijgen "over" te blijven?
Broer en vriendin gaan dingen samen doen en jullie als ouders ook?
Ik zou het geen probleem gevonden hebben trouwens. Ik ben van de "hoe meer zielen, hoe meer vreugde" en ik hoef ze dan niet zelf "te entertainen".

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.