Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-10-2012 om 10:36
Ik heb een zoon van 13 jaar die 's morgens nooit geen t-shirt aantrekt. Hij heeft alleen maar een broek en geen shirt.
Hij doet heel moeilijk zijn shirt aan en als hij zijn shirt aan doet dan daarover gelijk zijn jas. Hij zegt dat zijn shirt kriebelen. Herkent iemand dit.
28-10-2012 om 11:04
Herken het een beetje.
Zoon hier vindt ook heel veel kriebelen en niet lekker zitten.. Misschien ander stofje proberen? Of zitten er vervelende merkjes in de shirts die eruit kunnen?
28-10-2012 om 17:39
Wat bedoel je
Hoi t-shirt je schrijft:
Ik heb een zoon van 13 jaar die 's morgens nooit geen t-shirt aantrekt. Hij heeft alleen maar een broek en geen shirt.
Bedoel je dat hij niets aan heeft behalve zijn broek?
Lijkt me toch een beetje fris in dit seizoen. En ja ik herken het wel maar toen was mijn zoon jonger. Wilde alleen zachte kleren aan bv joggingstof. Maar kijk eens naar het materiaal en knip vooral de labels er goed uit. Laat hem vooral zelf kleren kopen. Misschien vind ie een flanellen blouse lekker zitten?
sucees
saar
28-10-2012 om 19:39
Jas aan in de klas?
Heeft hij dan zijn jas aan in de klas? Ik neem aan dat hij niet in een bloot lijf zit?
Mijn kinderen zijn ook allemaal heel kritisch tov kleren en stofjes, labeltjes en ze lopen er ook altijd veel te zomers bij in de winter maar dit heb ik nog nooit gehoord. Hij moet toch iets om zijn lijf hebben?