Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Martijn

Martijn

14-07-2016 om 18:48

Zoon wil strakke zwembroeken dragen

Hallo,
Mijn zoon van net 18 wil graag strakke zwembroeken dragen. Ik ben bang dat hij uitgelachen wordt oid. Wat kan ik hiermee doen en wat vertel ik hem daarover?

Met vriendelijke groeten,

Martijn

angel3

angel3

14-07-2016 om 18:50

hahahaha

Ik lach nu al om jou....
18 jaar....
troll?

Martijn

Martijn

14-07-2016 om 18:55

Wat bedoel je?

Lekker laten dragen

echt niet iedereen wil de hedendaagse zwemkleding dragen. Wees blij dat hij zijn eigen keuzes wil maken.
bang zijn dat hij....? Als hij dat zelf wil, heeft hij daar waarschijnlijk maling aan. Ik zou zeggen: doen. Wil hij echt niet, omdat..... , dan is een ander model zwembroek makkelijker gekocht dan een strak model.

zwemster

zwemster

14-07-2016 om 20:30

Je bedoelt een wedstrijdzwembroek?
Er zijn ook mensen die dát normaal vinden.

Broek

Broek

14-07-2016 om 23:07

Maakt toch niet uit!

Er zijn genoeg mensen die zo'n losse zwemshort niet lekker vinden zitten. Man hier draagt ook altijd een strakke zwembad als hij baantjes gaat zwemmen. En zelfs eentje zonder pijpjes. Wordt nooit uitgelachen hoor.
Overigens zou ik bij een zoon van 18 me daar helemaal niet meer mee bemoeien. Als hij al wordt uitgelachen, komt hij daar zelf wel achter.

Sanne

Sanne

14-07-2016 om 23:40

Écht?

Is dit écht?
Als het e ht is: ze zijn weer razend hip. Doen.

Puck

Puck

18-07-2016 om 15:25

maak van jouw probleem niet zijn probleem

JE kind heeft er geen moeite mee om een zwembroek te dragen die hij lekker vind zitten. Waarom zou jij daar dan wel een probleem van moeten maken. En t is ook geen kleuter meer dus laat m lekker zijn gang gaan.

zebra

zebra

18-07-2016 om 15:49

hij merkt het vanzelf

of iets "niet meer kan" of wel. En het is aan hem of hij zich er dan ook iets van aantrekt of lekker zijn eigen gang gaat en toch die zwembroek aandoet die hij wil.

Tip

Afgeknipte pyamabroeken.

skik

Els

Els

18-07-2016 om 16:49

Goeie tip Skik

Ik moest ook aan nachtgoed denken maar deze tip is briljant!

Lucerna

Lucerna

18-07-2016 om 21:01

Je loopt natuurlijk wel een risico

Ik vind strakke wedstrijdzwembroeken véél mooier dan die bungalowtenten of die dingen met pijpjes. Dus sja, hij loopt het risico verlekkerd nagekeken te worden door iemand die zijn moeder had kunnen zijn

Vinnie

Vinnie

19-07-2016 om 11:19

Skik

Geniaal! Hoe komt u er op?

Dees

Dees

19-07-2016 om 13:08

veiliger

Strakke zwembroeken zijn in ieder geval wel veiliger voor zijn zaakje. Het schijnt dat er nog weleens (voornamelijk bij kinderen) wat balletjes verloren gaan aan de binnenbroek van de zwemshorts.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

19-07-2016 om 19:08

Och wat sneu

Dees

Moedeloos/hoopvol

Moedeloos/hoopvol

19-07-2016 om 19:59

voor en nadelen

Vertel de voor en nadelen van strakke Zwembroek(visueel is alles zichtbaar en kan hij erectie niet verbergen bijv). Laat hem daarom zijn eigen keuze maken. En om hem nog extra te ondersteunen in zijn zelfvertrouwen, koop je nog een tweede leuke trendy zwembroek voor hem naar keus.

Hij moet toch zelf gaan ervaren wat zijn smaak is en wat prettig aanvoelt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.