Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
alleen

alleen

02-06-2020 om 22:30

18 jaar en een feest geven

Mijn zoon wordt 18 jaar en eerst was zijn plan om met zijn vrienden naar een discotheek te gaan.
Maar nu wil hij met een paar vrienden dit thuis vieren.
Maar wij als ouders mogen er niet bij zijn.

Maar hoe doen jullie pubers dat een feest geven als ze bv 18 jaar worden en waar kunnen wij als ouders naar toe.

Triva

Triva

02-06-2020 om 22:40

alleen

Wij zijn naar een goedkoop schipholhotel gegaan, voor rond de 50 euro hadden wij het prima voor elkaar en de volgende ochtend hadden de zoons alles weer netjes aan kant

Of je daar geld aan wil uitgeven is natuurlijk de vraag.

Maro

Maro

02-06-2020 om 23:14

mijn zoon ook

Ook een feest gegeven hier thuis toen hij 18 was geworden. Ik -alleenstaand- ben in het huis van een vriend gaan zitten die zelf in de Himalya zat.
Wel geëist dat het huis in dezelfde staat zou zijn als ik terug kwam (ze bleven ook slapen). Dat was het niet. Het was beter.
Gefeliciteerd alvast

Aagje Helderder

Aagje Helderder

02-06-2020 om 23:38

Eeeuhm, wij gaan echt nergens heen

Als een van onze kinderen een feest wil geven bij ons, dan zijn wij er ook. Niet per se op het feest maar wel thuis. Feest kunnen ze geven met tent in de tuin en wij blijven binnen of gaan in bed tv kijken. Willen ze niet dat wij thuis zijn, dan kunnen ze thuis geen feest geven.

Tenminste, zo hebben we dat tot nog toe gedaan.

ElenaH

ElenaH

03-06-2020 om 06:18

Leuk!

Ik zou ook een leuk hotelletje boeken en er samen een uitje van maken.

Lou

Lou

03-06-2020 om 14:56

Boven

Wij waren wel thuis maar niet op het feest. Dus we zaten boven, waar we sowieso al vaak zitten (werkkamer) dus dat was geen extra moeite. Dochter vond het ook juist wel fijn dat we in de buurt waren, voor noodgevallen. Maar we hebben ons natuurlijk niet met het feest bemoeid.

Dat was vorig jaar. Dit jaar bestond het "feest" van dochter uit om de beurt bezoek van telkens twee mensen tegelijk, op anderhalve meter afstand in de tuin. Denkt je zoon ook aan afstand houden op zijn feest?

zebra

zebra

06-06-2020 om 15:09

wel thuis

maar onze zoon vond het prima dat we thuis waren, we bleven in huis maar heel soms kwam ik met hapjes rond (dit was van tevoren afgesproken, ik zou dit nooit spontaan doen) of ik gaf een schaal mee met een van de vrienden als die even in huis kwamen.

Boven

Ik zou ook een leuk hotelletje boeken en er samen een uitje van maken.

Mijntje

Mijntje

01-07-2020 om 09:02

buren

Vraag je ze wel rekening te houden met de buren en het niet te laat te maken? Niet de hele straat kan een hotelletje boeken. Sommigen mensen moeten bv gewoon de volgende dag weer vroeg op. Sommige jonge kinderen moeten slapen.

Pirata

Pirata

01-07-2020 om 09:09

Niet

Ik ben zelf mooi thuisgebleven. En dat was maar goed ook, want ze werden steeds ongecontroleerder. Kapotte flesjes, de muziek steeds harder. Het konijn proberen te vangen en mensen gekleed in het water proberen te gooien.
Dit was nu nog controleerbaar, omdat wij ook in de tuin zaten, maar net om het hoekje.

Ik heb al meerdere vervelende verhalen gehoord over uit de hand gelopen feestjes. Het kan ook goed gaan natuurlijk, maar ik neem het risico niet.
Overigens was het kennelijk niet erg dat wij thuis waren want ze komen nu elke week. 😁

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.