Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-02-2010 om 13:51
Sinds vorig jaar is nu ook mijn 3e dochter op eigen benen komen staan en na vele lastige jaren van opvoeden heb ik mijn eigen leven eindelijk weer terug tenminste zo voelt dat. Na een lange (meer dan 10 jaar) en heel vervelende vecht scheiding is mijn relatie met mijn kinderen onder druk komen staan en is er nu pas rust gekomen nu iedereen een eigen leven leidt. Eindelijk hebben we allemaal ons leven weer kunnen oppakken en ligt onze erg nare vecht scheiding op veilige aftand ver achter ons.
Ik wil alle ouders en kinderen die dit traject nog door moeten maken veel sterkte toewensen.
20-02-2010 om 16:10
Thieu
Oh nee, je bent nog láng niet klaar. Tegenwoordig mag je pas achterover leunen als ze 25 zijn. Van de regering. Voor zover die nu nog recht van spreken heeft Tijd geleden trouwens dat ik je hier heb gezien!
20-02-2010 om 16:18
Hee thieu!
Bijzonder weer wat van je te lezen!
Goed dat je het gevoel hebt nu weer wat evenwicht in je leven te hebben. Hopelijk blijft het zo, succes ermee.
tonny
20-02-2010 om 18:39
Yta zeg me dat je een grapje maakt
Ik mag pas achterover leinen op de dag dat zoon 25 is?
OMG, dat is nog 13 jaar
20-02-2010 om 19:57
Tonny
Bedankt. Je kunt natuurlijk nooit echt in de toekomst kijken maar het evenwicht blijft nu waarschijnlijk wel.
20-02-2010 om 20:00
Yta
Ik ben een tijdje verbannen geweest van dit forum maar ik ben nu gelukkig weer toegelaten om nog even afscheid te kunnen nemen nu ik niet meer de directe verantwoordelijkheid heb als ouder.