Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Moeder met zonen

Moeder met zonen

06-08-2017 om 00:50

Financiële bijdragen verdienende kinderen


Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

08-08-2017 om 21:55

Ach ach

Wat een flauwekul Dees.

Wij wonen van jouw belastingcenten in een koophuis met hypotheekrente aftrek.
Ook met 4 slaapkamers.
Waren er eerst 3 en we hebben er zelf een 4e slaapkamer en een werkkamer bijgemaakt.

Mag dat wel?

Kaaskopje

Kaaskopje

08-08-2017 om 22:39

Maar ook..

Met z'n achten? Wat denk je wat dat de maatschappij kost? 6x kindertoeslag etc., 6 x gratis gezondheidszorg, 6 x gratis onderwijs, 6 x poepluiers, nou ja... en dan klaag je over een kamer waardoor "we" meer zouden moeten betalen, terwijl je niet weet wat de huur is?

Momenteel kijk ik naar huurhuizen die beschikbaar zijn. Er zijn huizen met minder kamers die duurder zijn dan de onze. Een huis voor 711 euro, ja 1 euro over de huurtoeslaggrens, gluiperds, voor 2 slaapkamers. 680 euro voor een huis met een complete etage minder. Wij betalen dat (nog) niet.

Jackie

Jackie

09-08-2017 om 09:25

Moeder van zonen

Ik zou van je jongste geen bijdrage vragen. Toen de oudste twee zo oud waren hebben ze ook niets hoeven betalen. Als je jongste nu al begint met bijdragen tot hij laten we stellen zijn 23e nog bij je gaan wonen, dan heeft hij dus in totaal 5 jaar meer moete meebetalen dan de oudste. Ik vind dat niet eerlijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.