Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Hang de vlag uit!


Heel mooi nieuws! Gefeliciteerd!

Wat een super mooi nieuws! Gefeliciteerd, ook voor je zoon! 

Gefeliciteerd met deze mooie mijlpalen 🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱

Wat mooi. Van harte gefeliciteerd!

Ik ken het verhaal niet echt maar gefeliciteerd🥳! Ik kan me voorstellen dat je apetrots bent!🌸😁

Gefeliciteerd , zulk goed nieuws! Ik kan me hettopic nog goed herinneren.

@Haaknaald, hopelijk is deze stilte geen teken van slecht nieuws en ben je gewoon druk met koffie maken en taart aansnijden. Heeft je dochter wiskunde binnen?

Oeps, verkeerde draadje🤦. Sorry Moedermop. 

Nog van harte gefeliciteerd met je zoon en wat super dat alles nu zo goed gaat.

MoederMop

MoederMop

02-07-2021 om 21:30 Topicstarter

"wiskunde binnen", ik moet opeens terugdenken hoe opgelucht mijn zoon was na het havo examen, dat-ie ervan af was. Op de havo deed hij deed precies wat nodig was, alleen als het een leuke docent was of een (volgens hem) interessant vak, dan deed hij meer. Toen we het daarover hadden bij een bespreking met zijn mentor, zei mijn zoon dat hij van plan was een 7.0 gemiddeld te halen voor zijn eindexamenvakken, dus haalde hij een 7.0.

Hoe anders was het met de HBO-opleiding die 'm op het lijf geschreven was, zonder enige onvoldoende afgerond en met een hoog cijfer voor zijn afstuderen.

Ja moedermop, als we toen wisten wat we nu weten😂Ook zoon heeft na een jaar HBO Rechten wat neit zijn ding was, nu zo zijn draai gevonden op een andere HBO en rond nu t 3e jaar af met mooie cijfers. Ook voor Economie,dat is zelfs nu zijn beste vak. 

Mok

Mok

18-07-2021 om 15:24

O wat fijn, van mij ook de felicitaties.

Ik heb ooit onder een andere nick (Roggenbrood) verteld van mijn zoon die depressief was en met school moest stoppen. Het leek even goed te gaan, maar het is nog even uitzichtloos. Best verdrietig.
Altijd fijn om te lezen als het met iemand wél goed afloopt. Ben oprecht blij voor je. 

MoederMop

MoederMop

18-07-2021 om 16:05 Topicstarter

Dank voor je felicitaties Mok! 
Wat jammer dat je zoon de depressies niet te boven is gekomen, je gunt ze alle goeds van de wereld en als het dan niet lukt lijkt me dat je dan behoorlijk machteloos voelt...

Mok

Mok

18-07-2021 om 20:28

Klopt. Het blijft verdrietig. Sank je. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.