Minet
06-02-2010 om 09:25
Hier ben ik dan ;)
Als moeder van 2 kersverse 18-jarigen mag ik nu ook in deze rubriek Tot welke leeftijd ben je eigenlijk jongvolwassen???

Jaymza
06-02-2010 om 09:45
Welkom
Moeilijk vraag. Ouder blijf je tot aan je dood, mag ik nog over mijn kinderen posten hier als ik 90 ben en mijn kinderen 60? Maar die zijn dan inderdaad niet meer jongvolwassen. Ik zie al aankomen dat er extra rubrieken moet komen.
Jaymza

reina
06-02-2010 om 14:34
Minet
Gefeliciteerd en welkom in de wereld van de ouders met volwassen kinders !

Klaartje
06-02-2010 om 15:44
Minet
Welkom bij de club. Ik wist nooit wie je was, maar dit kan niet missen Ben dus een slechte als iemand zijn nick veranderd.

tonny
06-02-2010 om 19:25
Gefeliciteerd!
jaja, het is wat he, 18! Je kunt je nog zo goed herinneren dat ze werden geboren...

Rembrand
07-02-2010 om 13:05
Ik ook vanaf vandaag!
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kinderen Minet.
Vandaag is het bij ons ook zover.
18 jaar geleden is het alweer dat onze oudste werd geboren..........
M.

Minet
07-02-2010 om 14:38
Wat een reacties
Leuk al die felicitaties en het warme welkom hier
Rembrand, ook voor jou van harte gefeliciteerd! Toch wel een speciale dag zo he, die 18de verjaardag!

Brianna F
07-02-2010 om 15:36
Rembrandt
Ook proficiat. Over een paar maanden wordt mijn jongste ook 18, dan heb ik niets meer te zoeken bij sommige draadjes.
(Maar ik lees toch stiekum mee hoor

sus-anne
07-02-2010 om 17:09
Rembrand en minet
Welkom in deze nieuwe rubriek,en gefeliciteerd met jullie volwassen kinderen!

Bastet
07-02-2010 om 17:16
Alle jarigen
Proficiat allemaal!Mijn oudste wordt 18 in juni.
Groetjes,bastet

Petr@
07-02-2010 om 23:30
Ook
van mij felicitaties voor de jarige zonen van Rembrand en Minet! Hebben jullie nog iets speciaals gedaan voor de jarige of is het een verjaardag als alle andere?
gr.
Petr@
(nog anderhalf jaar voor ik hier legaal mee mag schrijven)

Rembrand
08-02-2010 om 11:53
Niet echt iets speciaals gedaan.
Hoi,
Wij hebben er gewoon een verjaardag als anders van gemaakt. Zoonlief wilde dit ook.
Wel slingers en vlaggetjes met de leeftijd opgehangen, en een wat groter kado als anders gegeven.
M.

Fem
08-02-2010 om 16:32
Gefeliciteerd
Natuurlijk voor alle jarigen.
En M. ik wist wel dat je pubers had. Maar dat je oudste alweer 18 is joh. Dat zou ik je niet geven!
Groetjes Fem
p.s. t was weer leuk!

Rembrand
08-02-2010 om 19:36
Fem ( o.t ).
Dank je wel voor het compliment
Dat is het voordeel van dikke wangen haha. De rimpels worden lekker strak getrokken.
Ik vond het ook weer leuk, jammer dat we niet even konden praten. Volgende keer beter.
M.

Minet
08-02-2010 om 19:57
Wel iets speciaals gedaan
Onze jongens hadden samen een bovenverdieping van een kroeg 'afgehuurd' en afgesproken dat alle gasten bij binnenkomst een welkomstdrankje en enkele muntjes kregen.
Ook wij mochten even langskomen om sfeer te proeven en het was echt heel erg geslaagd. Er liepen ruim 70 sportvrienden/klasgenoten/vriendengroepvrienden en andere genodigden rond, en omdat ze 18 werden hebben wij dit als kado gegeven, gewoon omdat we het nu kunnen doen.
Zondags zijn we nog wezen tapas eten met de heren en hun verse vriendinnen, en toen was het echt klaar!
Al met al was het voor hen en voor ons echt een speciale verjaardag.

Fem
08-02-2010 om 20:21
Rembrand (ot)
Hahaha ja, die lekkere bolle wangetjes doen t m. Heb ik geluk, krijg ik ook steeds meer.. (toch een beetje een verdeeld genoegen)
Oh ja hoor, volgende keer beter. Heb wel nog even aan je moeten denken in de pauze hahaha.
Grtz Fem

Emmawee
11-02-2010 om 21:00
Gefeliciteerd!
Ik kom hier per ongeluk op zoek naar een mogelijke discussie over steun en sturing.... maar ik word helemaal sentimenteel van jullie 18-jarigen! Nog 11 jaar te gaan hier, maar ik voel af en toe hoe hard de tijd aan die kinderen trekt.
Het lijkt me heel bijzonder hoor, een 'jong-volwassen' kind, maar (zoals mijn man zou zeggen) "Het baby-achtige is er dan wel een beetje af..."
Voelen jullie je nou ook een beetje trots en tevreden? Alsof je iets hebt afgerond, zeg maar? (Is onzin natuurlijk, maar zo'n getal kan een gevoel met zich meebrengen, lijkt me).
In elk geval, nogmaals: Gefeliciteerd!
Groeten, Maw.

Minet
11-02-2010 om 21:45
Emmawee
Ja, ik voel me zeker trots en tevreden, zonder mezelf op de borst te kloppen. Ik heb ook tegen de jongens gezegd: nu ben ik klaar met jullie opvoeding, laat zien wat je ervan hebt opgestoken
En het baby-achtige is idd erg ver te zoeken Jeu wat een mannen zijn het.......omringd door vrouwelijk schoon, een heel nieuwe fase is ingegaan