Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Pita

Pita

01-11-2016 om 14:13

Iemand bekend met Flks?

Wij zijn op zoek naar een goede, betaalbare zorgverzekering voor zoon. Hij kreeg een aanbod via CJP die een deal hebben gesloten met ASR voor een op jongeren gerichte restitutiepolis. Ziet er best interessant uit.

Iemand ervaring?

Nee

Ik heb gekozen voor Ander zorg. Wat heb ik voor interessants gemist? Ben bij Flks niet goedkoper uit.

Nastia

Nastia

01-11-2016 om 18:00

Nooit

Wat mij betreft nooit meer ASR, zelfs niet als ik bij een andere maatschappij duurder uit ben.

Pita

Pita

04-11-2016 om 15:26

Anderzorg

Will, ik heb ook naar Anderzorg gekeken. Die is inderdaad (een van de) goedkoopste maar die heeft geen restitutiepolis. Ik ben dan zo bang dat we niet bij eigen huisarts en ziekenhuis terecht kunnen.

Nastia, heb je zulke slechte ervaringen dat je nooit meer met ASR in zee wil? Kun je tipje van de sluier lichten?

Dank voor jullie reacties,
Pita

bieb63

bieb63

04-11-2016 om 15:51

Pita

Wij zijn zeer tevreden over Ditzo, zij hebben standaard een restitutie polis en zijn goedkoop.

Pita

Pita

04-11-2016 om 17:26

Ditzo valt ook onder ASR

volgens mij.

Ben benieuwd waarom Nastia niet met ASR in zee wil gaan.

Pita

Je kunt gewoon naar je eigen huisarts, tandarts en ziekenhuis.

Jo

Jo

05-11-2016 om 11:26

@ Pita

Sorry hoor, maar je kijkt op hun site terwijl er heel duidelijk op de home page staat dat je naar elk ziekenhuis, je eigen tandarts en je eigen huisarts kunt gaan. Wat heeft vergelijken voor zin als je niet leest!

Bij zorgaanbieders zonder contract dien je volgens Anderzorg wel zelf de rekening voor te schieten en kun je die zelf in dienen bij Anderzorg. Uit ervaring weet ik dat binnen een week het bedrag op je rekening wordt gestort door Anderzorg.

Ik werk zelf bij een tandarts die met geen 1 zorgverzekering een contract heeft. Maar het factoringbedrijf waar wij mee werken heeft dat wel. Dus nota's hoeven nooit voorgeschoten te worden.

Elfje65

Elfje65

07-11-2016 om 18:15

Pita

Wij zijn ook verzekerd bij Anderzorg en inderdaad zijn ze suoersnel met geld storten. Ook heel veel keus in artsen/ziekenhuizen. Hier hoeven wij niets voor te schieten. Maar jullie zijn al aan het vergelijken geslagen. Zijn alle nieuwe premies dan al bekend?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.