Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-04-2010 om 22:46
mijn kleine meisje ,van slechts 3 pond en 40 cm bij haar geboorte is deze week verhuisd naar haar eerste eigen stekkie.
ik was vanavond even op de koffie,daar zat ze ,trots te wezen tussen haar eigen zorgvuldig uitgezochte en bij familie en vrienden gekregen spulletjes.het ukje van 3 pond is groot geworden,een mooie, lieve zelfstandige vrouw,ze redt zich wel.
ik ben blij voor haar ,en trots ,maar waar zijn in hemelsnaam die 23 jaren gebleven?(slik),loslaten........................
22-04-2010 om 06:58
Sus-anne
Je mag trots zijn op je dochter en op jezelf! je hebt je dochter opgevoed tot een zelfstandige meid. Maar dat loslaten, he .... Het cliché 'het gaat zo snel, voor je het weet...' is zo waar!
22-04-2010 om 13:53
Fantastisch joh!
Tja, de tijd glipt als zand tussen je vingers door...
Maar wat fijn dat je dochter zo vol vertrouwen haar eigen keus heeft gemaakt. Alle goeds gewenst in deze nieuwe fase!
22-04-2010 om 23:41
Mooi
Geniet maar lekker van dit moment van trots. Zeker als je het even moeilijk hebt met haar vertrek is het toch heel fijn om te weten dat het wel goed zit met haar