Minet
09-06-2010 om 20:25
Jaaaaa
Na 26 jaar ben ik niet meer de enige in dit huis met een rijbewijs! Zoon 1 is vandaag geslaagd, zoon 2 mag over een paar weken afrijden en slaagt hopelijk ook in 1 keer
(en ja, mijn man heeft dus echt GEEN rijbewijs, nooit gehad)

Kaaskopje
10-06-2010 om 01:07
Minet
Gefeliciteerd met je 'wegklare' zoon En inderdaad duimen dat zoon 2 dit ook voor elkaar krijgt, zeker nu zijn broer al geslaagd is. Dat geeft misschien ook ongewild wat stress.
In dit huis overigens geen één rijbewijs De jongste wil er na de zomer wel voor gaan sparen zodat ze volgend jaar, 18 jaar dan, kan gaan lessen.

Minet
10-06-2010 om 20:59
Bedankt!
Reina en Kaaskopje!
En ja Kaaskopje, bij jullie is het helemaal bijzonder
GEEN Rijbewijs in huis
En inderdaad, bij zoon 2 geeft het inderdaad wat meer stress nu zijn broer het al heeft. Eerst met theorie, zoon 1 haalde het in 1 keer, zoon 2 bij de derde keer, waardoor hij nu dus ook later gaat afrijden.
Maar ook hij komt er!

sus-anne
12-06-2010 om 22:28
Van harte
Gefeliciteerd Minet!
( volgens mij heb jij ook een tweeling?dat ze zo snel na elkaar afrijden? of vergis ik me?).
Hier ook een tweeling,en dat geeft toch altijd een beetje concurentie met dit soort dingen

Minet
13-06-2010 om 12:12
Dank!
Ja, het taxispelen zal wat op de achtergrond verdwijnen, maar daar komt iets anders voor in de plaats.....ik heb mijn auto altijd 100% voor mezelf gehad, nu moet ik leren delen???!!!
En ja, ik heb inderdaad een tweeling, en helaas is het in 95% van de gevallen zo dat zoon 1 het eerst iets heeft of kan, en zoon 2 de laatste is. Voor ons dus een kwestie van heel bewust ook bij de tweede heel enthousiast te reageren, taart te kopen, te vieren etc.

Tirza G.
13-06-2010 om 15:31
Gefeliciteerd maarre..........
bleef het daar maar bij, bij dat delen. Wat dacht je van: doodsangsten uitstaan )
Tirza

Minet
13-06-2010 om 20:42
Tirza
Ik ben gezegend met de nuchtere eigenschap dat ik me eigenlijk maar zeer zelden zorgen maak om mijn kinderen. Of misschien ben ik wel het toonbeeld van de ontaarde moeder? Ik weet het niet, maar voel me er goed bij
Ik ben gewoon erg positief, soms op het naïeve af

Tirza G.
16-06-2010 om 22:47
Minet
Jouw woorden zijn mijn woorden. Liefdevolle verwaarlozing. Tot je naast ze in de auto hebt gezeten en je je ineens realiseert, dan bijna 2000 kg staal Heel Veel is in de handen van een poppetje van nog geen 50 kg wat ook nog eens vrolijk zit te babbelen.
Tirza

Minet
18-06-2010 om 17:04
Hihi, gisteren was het dan zover, het rijbewijs zat in zijn zak! Maaaaaaammmm, moet je nog boodschappen doen? Dan ga ik mee en rij natuurlijk.....
Prima zoon, ik denk dat pa wel met je mee wil?
En ja, pa wilde wel mee, ik stel het nog even uit
Gisterenavond belde hij me.........hoelaat ben je thuis? Ik wil met broer/vriendin/zusvanvriendin ff door de mac-drive..........prima zoon, ik ben rond 21 uur thuis. Wil je ook mee mam? Nee schat, ga maar zelf.....
Waarom wil ik niet naast hem zitten? Wat heeft dit te betekenen?

Minet
19-06-2010 om 12:57
Vuurdoop gehad
Vandaag ben ik bij hem in de auto gestapt, hij wilde graag de parkeergarage inrijden, dacht altijd dat dat wel heel erg smal en lastig was, maar nee, het viel erg mee
Ik heb geen opmerkingen gemaakt, ben braaf en rustig gebleven naast hem, heb me alleen erg verbaast over het uitzicht vanaf de rechterkant van de auto
Ik zit echt zeeeeer zelden op een bijrijdersstoel, ben altijd de BOB, rij altijd als ik met mensen ergens naartoe ga, dus die rechterkant is vreemd!

Tink
19-06-2010 om 20:17
Lol minet
Je krijgt er nog eens een heel andere kijk van op het leven . Heerlijk, nu kun je je ook eens LATEN rijden.
Overigens deel ik je nuchterheid geloof ik. Blij te horen dat er meer van die 'ontaarde' moeders bestaan! (Dochter van 15 is een uur geleden per bus vertrokken naar een feestje in een durp grenzend aan de stad waar ze op school zit, en ondanks dat ze het laatste stukje busrit nog niet kent maak ik me eigenlijk geen seconde zorgen.)