Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Mijn dochters praten weer!!!!

Beste allemaal,

De wonderen zijn nog niet de wereld uit. Mijn dochters hebben het bijgelegd. Mijn man had zijn verjaardag dit weekend gevierd en ze kwamen allebei en er was geen gekibbel. Ik weet niet wat er is gebeurd en ik ga het ook niet vragen, maar het lijkt er op dat het allemaal weer goed is. 

Mijn dochters hadden een jaar geen contact gehad vanwege een babynaam, maar dat is dus nu weer bijgelegd. Ik wel bijna mijn naam veranderen haha. Dank jullie wel voor de hulp en dat jullie naar mij wilde luisteren. Misschien hebben ze wel dit topic gelezen... wie weet... 


Ik ken je topic niet, BlijeMoeder  Maar begrijp helemaal dat zo'n hereniging reden tot blijdschap is!

Hè, gelukkig, BlijeMoeder!

VerdrietiegeMoeder

VerdrietiegeMoeder

07-09-2022 om 20:38 Topicstarter

yette schreef op 07-09-2022 om 20:30:

Ik ken je topic niet, BlijeMoeder Maar begrijp helemaal dat zo'n hereniging reden tot blijdschap is!

Ze hadden een jaar geen contact omdat de een de anders babynaam had 'gestolen' toen ze rond dezelfde tijd zwanger waren. Het leek wel de koude oorlog in mijn gezin. Maar het ziet erna uit dat het allemaal weer goed komt. 

Ik ken je topic ook
Dat is fijn
Ben wel benieuwd hoe het goed gekomen is . 😀

Wat fijn! 
Niks is zo verdrietig voor een moeder als kinderen onderling ruzie hebben.

VerdrietiegeMoeder

VerdrietiegeMoeder

07-09-2022 om 20:43 Topicstarter

Roos55 schreef op 07-09-2022 om 20:40:

Ik ken je topic ook
Dat is fijn
Ben wel benieuwd hoe het goed gekomen is . 😀

Ja ik ook, maar ik ben bang dat dan weer oud zeer naar boven komt. Dus ik heb al tegen mijn man gezegd dat we onze vingers daar niet aan gaan branden. Maar het was geweldig allebei de kleindochters bij elkaar voor het eerst. Ik ben zo gelukkig.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

07-09-2022 om 20:43

Wat fijn!! Wat zul je opgelucht zijn 

ik had ooit een patient die stierf met haar kinderen om haar heen en letterlijk haar laatste woorden waren smekend; alsjeblieft maak geen ruzie he

VerdrietiegeMoeder

VerdrietiegeMoeder

07-09-2022 om 20:54 Topicstarter

absor schreef op 07-09-2022 om 20:48:

ik had ooit een patient die stierf met haar kinderen om haar heen en letterlijk haar laatste woorden waren smekend; alsjeblieft maak geen ruzie he

Ik wou dat mijn dochters ruzie maakte. Ze zwegen elkaar letterlijk dood en ik was de boodschappenjongen. Maar goed ik ben blij dat het allemaal goed is gekomen. Ik was echt bang dat dit het einde was.  

Ik herinner me je topic ja. Wat fijn dat het goed gekomen is!

VerdrietiegeMoeder schreef op 07-09-2022 om 20:43:

[..]

Ja ik ook, maar ik ben bang dat dan weer oud zeer naar boven komt. Dus ik heb al tegen mijn man gezegd dat we onze vingers daar niet aan gaan branden. Maar het was geweldig allebei de kleindochters bij elkaar voor het eerst. Ik ben zo gelukkig.

Tsjonge. Tsja. Nou, gelukkig hebben ze elkaar weer gevonden! 

Ik zit even te tellen, maar bij ons in de familie (3 generaties) heten er 3 precies zo als mijn Opa en 3 hebben een verbastering van die naam gekregen, maar zijn ook overduidelijk vernoemd. 

Kan best 

Ik heb je topic gemist en heb totaal geen oordeel over de reden van de ruzie. Masr ik vind het bijzonder dat twee personen beide 1 naam zo mooi vinden dat de een hem wel mag geven en de ander niet meer kan? 

Ik kan zo een handvol namen bedenken die ik heel leuk vind.

VerdrietiegeMoeder

VerdrietiegeMoeder

07-09-2022 om 21:35 Topicstarter

Zeesterretje schreef op 07-09-2022 om 21:17:

Ik heb je topic gemist en heb totaal geen oordeel over de reden van de ruzie. Masr ik vind het bijzonder dat twee personen beide 1 naam zo mooi vinden dat de een hem wel mag geven en de ander niet meer kan?

Ik kan zo een handvol namen bedenken die ik heel leuk vind.

Ja de oudste had het blijkbaar tegen mijn jongste gezegd, maar de jongste zei dat ze het niet meer wist. En de oudste wist ook niet meer precies wanneer ze het heeft gezegd. Daarnaast was het een bloemennaam, dus het was ook niet bijster uniek. Dan had de oudste weer gezegd dat ze al het thema voor de babykamer had bedacht en dat mijn jongste het verpeste. Het was naar mijn mening een hoop drama om niets. Maar dat ga ik niet zeggen, want dan open ik de dam van ellende. 

VerdrietiegeMoeder

VerdrietiegeMoeder

07-09-2022 om 21:36 Topicstarter

yette schreef op 07-09-2022 om 21:11:

[..]

Tsjonge. Tsja. Nou, gelukkig hebben ze elkaar weer gevonden!

Ik zit even te tellen, maar bij ons in de familie (3 generaties) heten er 3 precies zo als mijn Opa en 3 hebben een verbastering van die naam gekregen, maar zijn ook overduidelijk vernoemd.

Kan best

Ik weet ik. Ik heb ook twee Willems in de familie en 3 tantes allemaal met een variatie op Cornelia. Dus ik snapte ook de ophef niet zo. 

oh jeetje, gaat heel diep inderdaad. Nou ik zou nooit meer iets over een naam zeggen in hun bijzijn. Wat zonde van de gemiste tijd

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.