Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Thom

Thom

13-09-2016 om 20:55

Mijn dochters sexleven

Hallo iedereen,
Ik heb een dochter van 20. Ze is een student en woont nu alleen. Alleen blijkbaar heeft zij erg veel seks. Dit is natuurlijk niet erg en tieners zullen tieners zijn, alleen heb ik nu laatst fotos door gestuurd gekregen van een vreemde waarin zijn 3 jongens bevredigd.
Ik weet niet goed hoe ik dit aan moet pakken, mijn vrouw is een paar jaar overleden en wil niet de band met mijn dochter kapot maken. Ben alleen bang dat ze verkeerde keuzes maakt en misschien misbruikt wordt.

Hopelijk heeft iemand advies of een manier om te helpen

vr gr

Thom

Aagje Helderder

Aagje Helderder

13-09-2016 om 21:14

Ik heb niet direct

advies met betrekking tot jouw dochter, maar als jouw bericht echt is en je naam ook echt is, zou ik als de donder forumbeheer mailen en jouw naam laten veranderen in een nickname. Dit vanwege de privacy van je dochter en die van jezelf!

Aagje

Yura

Yura

13-09-2016 om 21:48

Wie wat hoe

Wie was die vreemde? Hoe kende hij/zij jouw dochter en hoe kwam diegene aan jouw nummer of was het per e-mail?

Ik vind het een vreemd verhaal dat je zoiets van een vreemde krijgt. Waarom deed diegene dat? Om je dochter een hak te zetten of omdat diegene zich zorgen maakte om je dochter en dacht er verstandig aan te doen haar vader in te seinen? En hoe kwam diegene aan die foto en wie heeft die foto dan gemaakt?

Ik zou niet echt amused zijn dat mijn dochter en plein public (blijkbaar want iemand heeft foto's kunnen maken) 3 jongens bevredigde, maar ik zou nog minder blij zijn dat er zulke foto's van haar circuleren. Je zult er toch echt over moeten praten. En dan heb ik het met name over het zorgen dat er niet meer zulke foto's van haar rond gaan, want dat kan je levenslang achtervolgen. Als ze misschien een hoge sex-drive heeft, so be it, maar dan wel graag achter gesloten deuren.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

13-09-2016 om 22:55

Ze is geen tiener

Maar een volwassen vrouw. Gaat je dus niks aan wat zij in haar vrije tijd doet.
Dus hup in de prullenbak met die foto's en klaar.

Ginny,

Het lijkt mij toch wel verstandig dat de dochter op de hoogte is van de circulatie, ook al is ze volwassen.

De vader kan haar vertellen dat hij niet gaat vertellen wat hij van het gebeuren vindt, maar dat ze nu wel op een foto staat.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

14-09-2016 om 10:02

Dat is wat anders

Ik zie nu dat jij de OP anders leest dan ik.

Mededelen is prima, oordelen niet.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-09-2016 om 10:06

Eens

Ook al heeft je dochter elke dag seks met een ander (poeh vermoeiend!!), dan is dat haar zaak, maar ik zou wel mijn zorgen uiten over dat de hele wereld die foto's nu kan zien. Als iemand anders dat gedaan heeft kan ze eventueel aangifte doen.

Vreemde?

Hoe kan een vreemde jou foto's toesturen? Blijkbaar is het toch niet zo'n vreemde want hij weet dat jij de vader bent van het meisje op de foto's. En hij heeft blijkbaar jouw telefoonnummer of mailadres. En hoe komt hij/zij eigenlijk zelf aan die foto's?

Wat was zijn/haar bedoeling met het versturen van de foto's? Had hij/zij jou niet op een andere manier kunnen inlichten over het onvoorzichtige leven van jouw dochter?

Kortom: ik zou zo ook mijn vragen aan de verzender van de foto's hebben.

Authentiek

Niet alles wat je op OOL leest berust op waarheid (ms ben jij wel de zoveelste geinende puber) en een foto is ook zo bij elkaar geshopt. Is tie uberhaupt wel echt?

Als volwassene heeft ze het zeker recht haar leven in te richten zoals zij dat wil. Maar bij een meisje dat haar moeder vroeg verloren is zou ik me als overgebleven ook zorgen maken als ze zo volkomen los gaat. Of dat nou op sexueel gebied, of met drugs of met lijnen of met wat dan ook is. Is er iemand in je omgeving (tante, vriendin van je vrouw) die de rol van belangstellende figuur een beetje zou kunnen invullen.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-09-2016 om 15:33

N@nny

Er zijn mensen die er genoegen in scheppen, om te klikken of je te dreigen dat je gaat klikken als iets hun niet aanstaat.

Sanne

Sanne

15-09-2016 om 01:29

Trol

Hartstikke trol.

Sanne

Heb je dit vermoeden vermeld bij forumbeheer? Dan kunnen zij via IPadressen uitzoeken of het klopt, en kunnen andere forummers zelf bepalen of ze op deze posting in willen gaan of hem links willen laten liggen.

Ook merkwaardige, verdachte postings kunnen soms leiden tot verhelderende inzichten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.