Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Onderbroek onder zwembroek

GinnyTwijfelvuur schreef op 17-03-2026 om 20:26:

[..]

Ik zie het verschil echt niet, als die zwembroek eenmaal aan is wordt die net zo vies als een onderbroek zou worden. Bovendien zijn er ook mensen die hun zwembroek thuis al aantrekken.

Tijdens het zwemmen komt er van alles los uit en van die lichamen dus zwemwater is gewoon per definitie vies water. Onderbroek of zwembroek gaat dan echt het verschil niet maken.

Ik weet niet hoe vies jou zwembroek wordt, maar als ik die pas aantrek in het zwembad en daarna in het water lig continu, vind ik dat toch wel een verschil met een onderbroek waarin iemand al een halve dag heeft lopen zweten en eventueel afscheiding heeft gelekt etc. Maar goed, maakt het uit of er echt een verschil is? Ik geef aan wat mijn gedachte erbij is. Dat jij die gedachte niet deelt is prima, maar doet niks af aan hoe ik erover denk verder.

BlairW schreef op 17-03-2026 om 22:38:

[..]

Ik weet niet hoe vies jou zwembroek wordt, maar als ik die pas aantrek in het zwembad en daarna in het water lig continu, vind ik dat toch wel een verschil met een onderbroek waarin iemand al een halve dag heeft lopen zweten en eventueel afscheiding heeft gelekt etc. Maar goed, maakt het uit of er echt een verschil is? Ik geef aan wat mijn gedachte erbij is. Dat jij die gedachte niet deelt is prima, maar doet niks af aan hoe ik erover denk verder.

Oh ik zie juist mannen uren zonnen/chillen af en toe even het zwembad in gaan. Ik trek thuis of in het hotel ook altijd mijn bikini of badpak aan. Allemaal net zo smerig. Net zoals heel veel andere dingen in zwembaden smerig zijn. 

en daarom wordt het zwembadwater voortdurend gefilterd en gereinigd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.