Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Opleiding voor het rijbewijs voor mijn zoon

Hallo iedereen,

Mijn zoon is 18 jaar geworden en wil graag zijn rijbewijs halen.

Ik ben op zoek naar een goed opleidingscentrum zodat hij in de beste omstandigheden kan leren autorijden πŸ™‚

We wonen in Vlaams-Brabant, dus het zou het gemakkelijkst zijn om een centrum in de buurt te vinden.

Wie heeft advies voor mij ?

Bedankt ! πŸ˜€

Gewoon even om je heen vragen bij vrienden van je zoon die al een rijbewijs hebben of ermee bezig zijn. Zijn ze tevreden of hebben ze wat aan te merken op hun rijschool? Zo kun je beter kiezen.

Even rondvragen? Hij zal vast niet de eerste zijn van alle vrienden, buren, familie etc. En anders kun je altijd nog rijscholen in de buurt googlen en daar beoordelingen van zoeken. Ik had de rijschool van mijn dochter via een buurvrouw die ik toevallig sprak.Β 

In Nederland kun je bij het CBR (waar je rij-examen doet) zoeken naar rijscholen en hun prestaties.
https://www.cbr.nl/nl/rijschoolzoeker.htm
Hebben ze dat bij jullie niet?

Hallo Sonia,

Ik woon in de buurt van Antwerpen, en weet dus niet veel over Vlaams-Brabant

Het interesseerde me, en dus heb ik wat op internet gekeken of ik een opleidingscentrum kon vinden dat me goed leek.

Ik kwam Road Academy tegen, een rijschool die opleidingen geeft voor het theoretisch en praktisch autorijbewijs in de buurt van Brussel.


Het schijnt een vrij groot centrum ☺️ En het andere voordeel is dat de theoretische en praktische cursussen op dezelfde plaats worden gegeven

Ik hoop dat dit je verder helpt 😊


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.