Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Sinilind

Sinilind

30-03-2010 om 13:32

Pluim voor je grote kind? ik begin!

Pluim voor Sinidochter die gisteravond meeging naar de uitvoering van de Mattheus, om me een plezier te doen en een avond met mij alleen door te bregen! En ze is niet in slaap gevallen en heeft ook gezegd dat het heel mooi was, alleen jammer dat het zo lang was...
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rosa

rosa

30-03-2010 om 14:05

Mattheus o.t.

Leuk Sini!
Dochter van 15 hier heeft dit jaar twee keer meegezongen in de Matthaeus Passion. Ze zong haar stukjes van blad uit een map en had daar ook haar huiswerk in liggen om de rest van de tijd 'door te komen'.

reina

reina

30-03-2010 om 19:11

En hier

Pluim voor Reinazoon, die terwijl hij nog op de Antillen woonde alweer een baan gezocht had in Nederland, zodat ie binnen een week nadat hij in ons landje terug was alweer enthousiast aan het werk ging.

Kaaskopje

Kaaskopje

31-03-2010 om 00:12

Voor dochter

die mij vandaag trots sms´te dat ze een 9 had voor een (schriftelijk uitgewerkt) interview. Ze had er veel tijd en aandacht in gestopt en dan is dit een resultaat om trots op te zijn.

reina

reina

31-03-2010 om 18:32

Sini

Ja, ben ik ook, het is gezellig dat ie weer eens langs komt om bij te kletsen. Morgen is hij vrij en komt hij lekker hier koken, kan ik aanschuiven aan een zeker weten erg lekkere maaltijd als ik thuiskom, luxe!

En hier

pluim voor dochter ,die vandaag de sleutel kreeg van haar eerste eigen huisje.
vanaf het moment dat ze daar binnenstapte kwamen wij er langzaam maar zeker achter dat alles is geregeld,wie er komt klussen,wanneer de meubels komen,wie wat wanneer gaat doen.
als een echte organizer heeft ze alles in haar eentje tot in de puntjes geregeld.( van wie zou ze dat nou hebben?

Noor

Noor

31-03-2010 om 23:17

Hier

Een pluim voor dochter die vreselijk zoekende is naar haar eigen genderidentiteit en dapper allerlei onbekende paden ingaat en daar heerlijk eerlijk en open over is.

Tirza G.

Tirza G.

03-04-2010 om 19:07

Voor dochter

Die eindelijk, na maanden crisis, tóch bij zichzelf blijft. Ondanks alle druk. Knappe kind.

Tirza

Asa Torell

Asa Torell

04-04-2010 om 23:31

Tirza

Wat fijn om te lezen!

reina

reina

05-04-2010 om 07:59

Tirza

Wat een topmeid!!

reina

reina

05-04-2010 om 08:01

Voor dochter

Omdat ze, nu haar hele leven op z'n kop lijkt te staan, niet bij de pakken neer gaat zitten, maar positief blijft en enthousiast naar nieuwe mogelijkheden gaat zoeken en zelfs aan de verwezenlijking van een oude droom denkt!

Tirza G.

Tirza G.

05-04-2010 om 13:05

Meiden

Wat een sterk spul, die meiden van ons

Tirza

reina

reina

05-04-2010 om 16:10

Nog eentje

Ik hoord van dochter dat ze pas een dronken man van straat geplukt had en hem met fiets en al naar huis gebracht heeft, "je kunt 'm moeilijk laten liggen in de kou". Onze suggestie voortaan de politie te bellen wees ze af, "de man heeft 't ws al zwaar genoeg en de politie heeft belangrijker zaken te doen"e. Hoezo sociaal ?

Minet

Minet

05-04-2010 om 21:34

Voor zoon

vanmiddag op de skatebaan hielp hij een jongen van ca. 10 jaar die gevallen was en zijn vinger flink kapot had. Nadat hij eerst thuis wat verband en water had gehaald had hij de bloedende vinger nog eens goed bekeken, en besloot dat er meer nodig was dan een verbandje. Hij vroeg het telefoonnummer van de ouders van de jongen, en belde met de vader die hem op kwam halen. Later hoorde hij dat de vinger inderdaad flink kapot was en zorg in het ziekenhuis nodig was.

Compliment

Mijn dochter klaagde pas dat wij zo weinig complimenten aan hen gaven en niet lieten merken dat wij trots op ze waren.
Ze moesten dat dan altijd van andere horen
Dus bij deze sluit ik mijn aan:
een compliment voor mijn twee jong-volwassen dochters.
De oudste die het zo ontzettend goed doet op haar jaarstage( 'smorgens om 8 uur de deur uit, 's avonds om 18.00 uur weer thuis, en dat zonder salaris, 4 dagen in de week)
Ik ben trots op je.

De tweede die naar jaren zoeken eindelijk een plekje heeft gevonden en dat niet voor zich zelf houdt maar ook deelt met ander.

En het hen nu nog vertellen vanavond

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.