Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Violetta

Violetta

06-07-2015 om 14:36

Studenten lenen voor eigen spaarrekening


Tihama

Tihama

04-08-2015 om 13:39

we komen er zo achter. Mijn zoon vraagt nu op de whattsapp wie zijn moeder Marjoleine heet

Skik

Sorry dames dat ik even stoor. Maar Skik, als tegenover dat vermogen een schuld staat, dan zal toch eerst die schuld terugbetaald moeten worden.

Tsjor

Noet

Noet

05-08-2015 om 07:32

tjor

niet bij het aanvragen van bijstand. je hebt vermogen beschikbaar dan wordt je schuld maar groter.
zelfde als je een huis met overwaarde hebt, dan heb je nog een hypotheekschuld en moet jetoch je virtuele overwaarde gebruiken. Daar maken ze een mooie berekening voor.
dat vermogen mag je er niet te snel door jagen, dat wordt aangemerkt als fraude.

Yura

Yura

20-08-2015 om 11:33

Herkenbaar

Wat lijkt jouw zoon op de mijne Tihama. Die van mij heeft ook nog steeds geen bijbaantje (gaat naar de 6e) en ook nooit geld tekort. Hij is ook heel zuinig op zijn geld en zeer gedisciplineerd, hij heeft ook niet veel materiele behoeften. Wij hanteren ook de nibudrichtlijnen voor zak- en kleedgeld, met op dit moment een toeslag omdat zijn kleding sneller slijt ivm een lichte handicap.
Ook wij hameren op het zoeken van een bijbaantje vanwege de ervaring en het cv, maar ook hij gaat een exacte studie doen. Vorig jaar heeft hij in de vakantie heel kort een baantje gehad, maar dat kwam omdat een kennis van mij vroeg of hij dat wilde doen. Dat zie je dan ook nog eens een keer, mijn dochter zoekt zich suf, want altijd geld tekort en hij krijgt het weer in de schoot geworpen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.