Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Maure

Maure

01-08-2010 om 12:28

Trots!

Ik ben zo trots op mijn zoon vandaag! Hij is samen met mijn man aan het verhuizen naar zijn allereerste kamer. Hij heeft deze zelf gevonden op kamernet, na een aantal kijkavonden werd hij hier uitgekozen. Ik ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden en hoe hij zich allemaal gaat redden. Een wasmachine hebben ze niet, dus daar komt hij in het weekend mee naar huis. Het komt er waarschijnlijk op neer dat ik dat dan mag wassen, maar ach Hij heeft zich voorgenomen om niet elke dag pizza of ander junkfood te eten, ik ben benieuwd wat daarvan terecht komt. Volgens mij vind ik het nog spannender dan hijzelf

Jullie nog momentjes van trots op je jongvolwassene?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

01-08-2010 om 15:56

Mijn zoon van 18 woont nog thuis.Op zijn kamer is volgens mij een bom ontploft....daar ben ik niet trots op,maar wel op zijn havo-eindlijst,allemaal zevens en achten!Hij heeft in maart nog een epileptische aanval gehad,en problemen met zijn concentratie daardoor,dus ik vind het een wereldlijst!

oudste dochter en zoon hebben dit (eerste) jaar beiden hun propedeuse gehaald ,de een heeft in april haar eigen eerste huisje gekregen,nummer twee in juni.
en ze redden zich geheel zelfstandig,met bijbaan +stufi zijn ze ook financieel zelfstandig,ik ben heel erg trots op allebei.

Brianna F

Brianna F

02-08-2010 om 10:33

O ja

Oudste dochter, die na het VWO echt heel zeker niet verder wilde leren en met een baantje op een postkamer genoegen nam, is nu omhoog gekropen via administratie op hetzelfde bedrijf naar afdeling financiën, doet daarnaast een 3-jarige studie administrateur en vind werken met cijfertjes toch wel heel leuk.
Middelste dochter heeft haar P gehaald met allemaal 8ten en 9ens, zit nu, na een lange reis met 3 keer overstappen, wat ik maar niks vond bij haar voormalige gastgezin in Amerika en reist in haar eentje door naar New York.(zal blij zijn als ze er is vanavond)
Jongste dochter is cum laude geslaagd voor gymnasium dit jaar en doet vakantiewerk op diezelfde postkamer, maar gaat daarna Frans studeren. Kortom ik ben gloeiend trots op mijn drie meiden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.