Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Uitgaans vakantie bestemmingen

hoi allemaal ik ben een bijna 18 jarige dame die met een andere 18 jarige vriendin op een leuke vakantie wilt rond juli augustus. We willen een mix van zon en uitgaan maar weten niet welke bestemming we het best kunnen kiezen ik zou liever niet naar cherso albu of lloret gaan… iemand leuke ideeën en misschien ook wel een goeie hotel tip?


In Turkije zijn ook veel plaatsen waar je goed kunt stappen. Vele hebben een barstreet vol met jongeren van jouw leeftijd. 

Zadar en split in Kroatië. Zadar is wat minder bekend maar goedkoper dan Split en ik zag er heel veel jongeren en ik vond het een erg leuke plaats. Ook genoeg te doen in de omgeving. 

Lagos in Portugal

Miraval schreef op 20-01-2024 om 17:07:

[..]

Als stap vakantie? Dan zou ik nog eerder Costa Rica aanraden.

Aruba is goed genoeg. De uitgaansgelegenheid is daar overzichtelijk, voertaal Nederlands, ideaal om mee te beginnen als je net 18 bent. 

Moederkareltje schreef op 20-01-2024 om 20:05:

[..]

Aruba is goed genoeg. De uitgaansgelegenheid is daar overzichtelijk, voertaal Nederlands, ideaal om mee te beginnen als je net 18 bent.

En een dikke portemonnee hebt. Augustus, vanaf 1600 euro voor 1,5 week.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 20-01-2024 om 22:41:

[..]

En een dikke portemonnee hebt. Augustus, vanaf 1600 euro voor 1,5 week.

In die portemonnee van haar papa en mama kan ik niet kijken. Misschien willen die wel mee. Kunnen de kinderen verderop zitten in hun eigen verblijfje. 

Anders als kind zelf betaald gewoon naar Zeeland. Dronken merk je toch niet waar je bent en de zon schijnt hier waarschijnlijk ook in de zomer met een zeetje en een briesje. 

Moederkareltje schreef op 20-01-2024 om 22:45:

[..]

In die portemonnee van haar papa en mama kan ik niet kijken. Misschien willen die wel mee. Kunnen de kinderen verderop zitten in hun eigen verblijfje.

Anders als kind zelf betaald gewoon naar Zeeland. Dronken merk je toch niet waar je bent en de zon schijnt hier waarschijnlijk ook in de zomer met een zeetje en een briesje.

Ik ga er wel vanuit dat kind dit zelf gaat betalen.

Moederkareltje schreef op 20-01-2024 om 22:45:

[..]

In die portemonnee van haar papa en mama kan ik niet kijken. Misschien willen die wel mee. Kunnen de kinderen verderop zitten in hun eigen verblijfje.

Anders als kind zelf betaald gewoon naar Zeeland. Dronken merk je toch niet waar je bent en de zon schijnt hier waarschijnlijk ook in de zomer met een zeetje en een briesje.

Lees de OP. ze wilt helemaal niet naar Zeeland en dat snap ik goed en ze wilt waarschijnlijk ook niet met haar ouders, ik was ook 18 toen ik voor het eerst ging vliegen en op vakantie ging met een vriendin. Helemaal geweldig. 

Er zijn zat plaatsen waar je gezellig uit kunt gaan. 

watertoren schreef op 21-01-2024 om 02:59:

[..]

Lees de OP. ze wilt helemaal niet naar Zeeland en dat snap ik goed en ze wilt waarschijnlijk ook niet met haar ouders, ik was ook 18 toen ik voor het eerst ging vliegen en op vakantie ging met een vriendin. Helemaal geweldig.

Er zijn zat plaatsen waar je gezellig uit kunt gaan.

Waar lees jij dat ze niet naar Zeeland wil? Ze wil zo'n en uitgaan en dat kan prima in bijvoorbeeld reness in de zomer? 

TO hebben jullie al iets besloten? Heb je wat aan de tips hier? 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 20-01-2024 om 22:41:

[..]

En een dikke portemonnee hebt. Augustus, vanaf 1600 euro voor 1,5 week.

En dan ben je er pas. Daar is het ook niet bepaald goedkoop.

Persoonlijk zou Lloret mijn voorkeur hebben. Ik zie dat je dat niet zo ziet zitten. Is dat dan op basis van verwachtingen/drukte? Ik vond het persoonlijk bijvoorbeeld een stuk leuker dan Mallorca of Chersonissos. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.