Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Vrienden


Chantalle74 schreef op 18-04-2022 om 10:23:

[..]

En is dit nirt iets waar hij ‘moeite’ mee heeft. Bedoel meer, vindt hij dit ook prima zo?

Hij wil liever een vriendin dan een beste vriend. Ik denk overigens dat mannen veel minder vaak een bestie hebben dan vrouwen. 

Chantalle74

Chantalle74

18-04-2022 om 17:14 Topicstarter

Thomass schreef op 18-04-2022 om 16:12:

[..]

Hij wil liever een vriendin dan een beste vriend. Ik denk overigens dat mannen veel minder vaak een bestie hebben dan vrouwen.

En heeft hij die dan ook al? Een vriendin? Ook daar is ie vrij onzeker in om een meisje aan te spreken

Nee deze ook niet.

Hij gaat (alleen) met een groepsreis op vakantie dit jaar, dat is al een hele overwinning. 

Hij is doelgericht, zijn interesses zijn misschien anders dan die van jou of van leeftijdsgenoten, wanneer hij commerciële economie studeert dan kan er niet zoveel mis zijn met zijn communicatie en sociale vaardigheden. Dat zou er anders allang al uit zijn gekomen. Praat hem niet aan dat er iets niet klopt. 

Chantalle74

Chantalle74

18-04-2022 om 20:52 Topicstarter

Viva-amber schreef op 18-04-2022 om 20:34:

Hij is doelgericht, zijn interesses zijn misschien anders dan die van jou of van leeftijdsgenoten, wanneer hij commerciële economie studeert dan kan er niet zoveel mis zijn met zijn communicatie en sociale vaardigheden. Dat zou er anders allang al uit zijn gekomen. Praat hem niet aan dat er iets niet klopt.

Je hebt groot gelijk, dat is ook niet mijn bedoeling. Hij mag zijn wie hij wil. Ik besef me dat ik het moet loslaten. Ws moet ik eerder aan mijn ‘loslaten’ werken dan dat hij iets anders zou moeten doen. Op dat vlak nog genoeg te leren voor mij.

Chantalle74

Chantalle74

20-05-2022 om 00:04 Topicstarter

Thomass schreef op 18-04-2022 om 19:00:

Hij gaat (alleen) met een groepsreis op vakantie dit jaar, dat is al een hele overwinning.

Wauw wat goed! Zo uit zichzelf bedacht? Of met lichte hulp van jullie! Zou ik idd ook een goed idee vinden voor die van ons.

Die van ons gaat gewoon mee op vakantie mey ons, vind ie gezellig. En goedkoop (denk ik)

Mijn man is er wel beetje klaar mee en vindt dat ie ook zijn eigen vakanties moet gaan uitzoeken. Tja🤔

Houden jullie nog rekening met hem? Zoals hem meenemen op vakantie enz.?

Chantalle74 schreef op 20-05-2022 om 00:04:

[..]

Wauw wat goed! Zo uit zichzelf bedacht? Of met lichte hulp van jullie! Zou ik idd ook een goed idee vinden voor die van ons.

Die van ons gaat gewoon mee op vakantie mey ons, vind ie gezellig. En goedkoop (denk ik)

Mijn man is er wel beetje klaar mee en vindt dat ie ook zijn eigen vakanties moet gaan uitzoeken. Tja🤔

Houden jullie nog rekening met hem? Zoals hem meenemen op vakantie enz.?

Wij nemen hem al voor het derde jaar niet meer mee maar daar koos hij toen zelf voor. Kijk of die van jou niet alsnog met een groepsreis mee wil. Mijn zoon gaat via simi en daar is nu een lijst van waar nog 1 of 2 plekken zijn dus dan weet je zeker dat het kan. Lijkt mij toch een stuk beter en leuker voor deze leeftijd. 

Chantalle74 schreef op 20-05-2022 om 00:04:

[..]

Wauw wat goed! Zo uit zichzelf bedacht? Of met lichte hulp van jullie! Zou ik idd ook een goed idee vinden voor die van ons.

Die van ons gaat gewoon mee op vakantie mey ons, vind ie gezellig. En goedkoop (denk ik)

Mijn man is er wel beetje klaar mee en vindt dat ie ook zijn eigen vakanties moet gaan uitzoeken. Tja🤔

Houden jullie nog rekening met hem? Zoals hem meenemen op vakantie enz.?

Wij nemen hem al voor het derde jaar niet meer mee maar daar koos hij toen zelf voor. Kijk of die van jou niet alsnog met een groepsreis mee wil. Mijn zoon gaat via simi en daar is nu een lijst van waar nog 1 of 2 plekken zijn dus dan weet je zeker dat het kan. Lijkt mij toch een stuk beter en leuker voor deze leeftijd. Als je het wil kun je via pb vragen met welke reis mijn zoon gaat, hij is bijna 21 en op zijn reis zijn er idd nog maar een paar plaatsen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.