Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
elske

elske

26-07-2018 om 17:17

welke kamer Utrecht


Triva

Triva

06-08-2018 om 20:23

precies niki

Wat is er dan veranderd?

Niki73

Niki73

07-08-2018 om 14:21

Zelf advertentie zetten?

Ik weet niet, "mag" je tegenwoordig niet meer rustig van aard zijn misschien? Moeten we allemaal flitsend en assertief en weetikwat zijn?

Zou het zin hebben om ook zelf een advertentie te zetten, waarin de aankomende student zelf zijn/haar postieve eigenschappen in het zonnetje zet? Voor de goede orde: "geen feesttype" vind ik dus een goede eigenschap. Je huisgenoten wakker houden lijkt me niet wenselijk. Ik zou er dan ook wel wat bij zetten waaruit blijkt dat je niet asociaal bent, zoals bijv. een teamsport, samen koken/eten, gezelschapsspelletjes doen enz.

mutsje

mutsje

15-08-2018 om 15:41

medicijnen Utrecht

Hoi Elke, de procedure van Utrecht is één van de zwaarste selecties voor medicijnen van alle universiteiten en bovendien met een hele hoge inschrijvingsaantal, dus veel afvallers. Ik ken er genoeg die het niet gelukt is. Dus misschien voorbarig om al een kamer te zoeken als de kans aanwezig is dat je dochter er misschien niet doorkomt. Als je dochter heel erg graag medicijnen wil studeren zou ik ook kijken naar de selectieprocedures van andere universiteiten en niet alleen naar Utrecht. En zeker nog geen kamer zoeken als ze nog niet door de selectie heen is (al bewonder ik je positieve insteek, echt waar). Mijn zoon zag de selectie procedure niet zitten, omdat de toets precies samenviel met de tentamenweek. School gaf voor die ene dag wel vrij, maar een heel boekwerk leren naast je eigen boeken was hem teveel. Hij wilde geen risico's lopen met zijn tentamens.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.