Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
(Forum)redactie Ouders Online

(Forum)redactie Ouders Online

03-02-2009 om 16:56

Welkom!

Beste Forummers,

Welkom in de nieuwe rubriek Jongvolwassen. Deze rubriek is speciaal bedoeld voor ouders die al kinderen hebben in de leeftijd die de puberteit ontgroeid zijn.

Natuurlijk is Ouders Online er ook voor deze groep ouders, hoewel we hun expertise ook graag zien in de rubriek Puberteit.

Voor vragen of opmerkingen kan er gemaild worden met de forumbeheerder [email protected] (zie binnenkort envelop bovenaan de rubriek).

(Forum)redactie Ouders Online

Hihi

Het forum groeit mee met de vaste forummers. Straks krijgen we nog de rubriek opa en oma.
Maar ik vind het wel leuk. Voorlopig zijn we hier dus nog niet weg.

Jaymza

Jaymza

03-02-2009 om 17:37

Fijn!

Ik ben blij dat deze rubriek er toch gekomen is.

Jaymza

Minet

Minet

03-02-2009 om 18:12

Super

Echt leuk! Mijn mannen zijn de puberteit zo ongeveer ontgroeid, eigenlijk zijn ze al jaren jongvolwassenen
Ben benieuwd waar de grens gelegd zal worden door de gebruikers hier.

Groetjes, Minet

Enne Pisa.....jij mag hier nog helemaal niet komen! :p

reina

reina

03-02-2009 om 19:10

Leuk!

Ik kan me nog herinneren dat er nauwelijks gepost werd op 'puberteit' en nu zijn die net-pubers van toen jong-volwassen!

Tirza G.

Tirza G.

03-02-2009 om 19:32

En wat ik dan weer jammer vind

Zelfs deze nieuwe rubriek (mijn kinderen zijn 18 en 14, o nee, bijna 19 en 15) heeft keurig bovenaan een grijs balkje met Rubriek 10. Jongvolwassenen.
Dat is bij álle rubrieken zo (ander nummer, ander woord) behalve bij Puberteit. Echt waar. Ga maar kijken

Tirza

Ardnax

Ardnax

03-02-2009 om 19:52

Ook al mag ik hier nog niet komen

Je hebt wel gelijk Tirza
Grtz.
Ardnax
PS Mag ik hier nu ook vragen over mezelf stellen, ik ben tenslotte ook een jong volwassene, al is het alleen maar in mijn hoofd.

Guinevere

Guinevere

03-02-2009 om 20:07

Gelukkig

Oef, ik was al bang dat ik over 16 jaar en 3 maanden niets meer op dit forum te zoeken zou hebben.
En da's een goeie Ardnax, ik voel mezelf ook nog een jongvolwassene. Heerlijk, een speciale rubriek voor ons! Of komt er dan nóg een rubriek "Oudere jongeren"?

Prulletje

Prulletje

03-02-2009 om 20:58

Tirza

Je hebt gelijk. Maar wat is het probleem dan?

Prulletje

Super!

Hartstikke leuk! Ik vind het alleen al prima omdat hier uit blijkt dat de forumredactie echt naar ons forummers luistert.
Onyx, 3 meiden van 20, 18 en 12

Tirza G.

Tirza G.

03-02-2009 om 22:21

Gewoon jammer

Ik heb het al eens aangekaart, ik vind het zo sneueuueueu voor de rubriek Puberteit. En het kán dus wel

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

03-02-2009 om 23:59

Geinig!

Word ik even op mijn wenken bediend! Nog een maandje en dan loopt hier de eerste jongvolwassene rond. Ze telt de dagen af en houdt me daar regelmatig van op de hoogte. Tja, nu mag ze zich nog even minder volwassen gedragen)

Luusepuus

Luusepuus

07-02-2009 om 19:43

Blij met dit topic

Ben blij met dit nieuwe topic!
Ik postte nl. onder Puberteit met mijn zoon van eind februari 19 jaar al weer. (dochter is 20)
Hier past het probleem dat ik heb met hem veel beter in!
Dank hiervoor.

ilsepilse

ilsepilse

10-02-2009 om 09:33

Leuk!

nog lang geen jongvolwassenen maar vind het wel leuk om even mee te lezen !!
ilse

MamaMarianne

MamaMarianne

14-02-2014 om 03:24

Ouderschap

Lieve mede ouders,

Waar begint ouderschap?
Bij de kinderwens.

Waar stopt ouderschap?
Nooit.

Ook oma en opa hebben vaak ouderlijke taken.
Zullen we beginnen met respect voor onze ouders
Misschien kunnen we wat leren van oma en opa.

Sommige ouderen voeden kinderen op.

Ouderschap houdt nooit op

Dus vanaf 18 jaar oud stopt onze ouderschap?
Wat naïef.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.