Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-01-2009 om 12:32
Zoals de titel al aangeeft, aangerand door de buurman, bij wijze van troost...
wat nu? Hoe ga je vervolgens om met iemand die zo dichtbij woont? Wat kan ik nog meer doen dan voortaan altijd deur op slot?
13-01-2009 om 17:29
Anneja (o.t.)
Bel je een keer aan, als je langs ons huis fietst? ik ben onderhand natuurlijk best nieuwsgierig...
14-01-2009 om 14:07
Niet aan z'n vrouw vertellen
want de kans is natuurlijk ook wel érg aanwezig dat zij haar man gaat verdedigen. Spreek helaas (andere situatie, dat wel) enigszins uit ervaring.
Die engerd heel opvallend negeren (zodat ie ook doorheeft dat je 'm negeert, mannen schijnen veel dingen niet op te merken) is wel 't minste dat je kunt doen. En uiteraard de deuren op slot.
Sterkte !
Wilma
14-01-2009 om 15:33
Kaatje
dat durf ik toch helemaal niet joh En daarnaast begrijp ik dat aanbellen bij jullie helemaal niet nodig is
anne
(valt me trouwens sinds de start van dit draadje op hoeveel mannen op leeftijd er in jouw straat wonen...en ik zie ze allemaal voor mijn geestesoog hun tong in het oor van hun buurvrouw steken oid....mijn hemel, ik geloof dat we onze post-BSO route maar iets moeten verleggen voor mijn fantasie nog verder op hol slaat )