Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Demonstratie Opeisen Waarheidsvinding/Rechtsvinding van het Kind

De Geweldloze Manifestatie die opkomt voor de Rechten van Het Kind in Nederland vindt plaats woensdagmiddag 13 juni 2018 van 14:00-18:00 uur, op het Malieveld in Den Haag.

Om direct aan te kaarten waarin de verbeterpunten liggen binnen de rechten en belangen van het Kind, is de dag betiteld als:
Manifestatie Opeisen Waarheidsvinding/Rechtsvinding van Het Kind.
Het vindt plaats 13 juni 2018 op het Malieveld Den Haag, vlak bij het Gerechtsgebouw en Politiek Den Haag van 14:00- 18:00 uur.

Het programma zal een week voor tijd worden gepubliceerd.
Betrokken Ouders, kinderen, sympathisanten, advocaten, juristen, onderwijsjuristen, Nationale Advocaten Comité, Kinderrechtennu.nl, grote artiesten, en andere grote belangenorganisaties voor het Kind met dezelfde doelstelling, landelijke en internationale media, politici, geleerden en deskundigen zullen hierbij aanwezig zijn. Stichting SOS Jeugdzorg, www.sosjeugdzorg.nl, en de FB Groep Stop jeugdzorg Leugens met meer dan 10.000 leden ondersteunen de organisatie van het Event. Stichting SOS jeugdzorg zal met een Voorlichtingsstand aanwezig zijn. Ook andere stands zullen hier pleiten voor Rechtsvinding voor Het Kind.

Ik nodig iedereen uit die achter het thema staat

als;

Spreker / Jurist, Advocaat, Wetenschapper/Onderwijsdeskundige/Politici of als
Barista,
Spandoekenmaker,
Petitie-maker en
Foodstand of
Artiest
Sympathisant en
Demonstrant of
Waarheidsvindingsplicht eisende ondersteunende Organisatie
Journalist,
zodat je gezien en gehoord kan worden in een #samensterkformatie Opkomend voor het recht van waarheidsvinding voor ieder kind in Nederland vlak bij het Gerechtshof en Politiek Den Haag.

Het zal wederom zijn op het Malieveld zoals eerder is geweest.


https://youtu.be/jZxsk_KQ_mY in 2016. Dit staat er los van maar heeft hetzelfde doel.
Geef je hier nu op ! Like en deel voor wie gelooft in #samensterk en waarheidsvindingsplicht wat opgeëist moet worden en geïmplementeerd bij Politiek Den Haag en in het Rechtssysteem van het kind.

Gedragsregels:
Geen enkele vorm van geweld is toegestaan.
Als organisatie van de demonstratie, heeft iedere aanwezige 10% van de totale verantwoordelijkheid van alle deelnemers gekenmerkt middels een gekleurd lintje van mij,

zorgt u:
voor een veilig en ordelijk verloop van de demonstratie
voor een herkenbare ordedienst van 10% van het aantal deelnemers
voor een contactpersoon voor de Politie, Eenheid Den Haag
dat gebouwen, wegen en/of kruisingen of splitsingen vrij blijven
dat er geen onveilige situaties ontstaan door gebruik van bijvoorbeeld vuur of voorwerpen die als wapen kunnen worden ingezet
dat de demonstranten geen kleding dragen die het gezicht bedekt om ongezien strafbare feiten te kunnen plegen
dat demonstranten geen alcohol bij zich dragen en/of gebruiken.
Houden de organisatie en de demonstranten zich niet aan deze uitgangspunten? Dan kan de burgemeester aanwijzingen geven aan de demonstranten. Ook kan de burgemeester de demonstratie meteen stoppen en de demonstranten verplichten uit elkaar te gaan.
(Aldus : Met vriendelijke groet, Gemeente Den Haag)
Uitgenodigd:
O.a. Slachtofferhulp, Minister van Rechtsbescherming, Defence for Children, Nationale Advocatenorde, De Kinderombudsman, Stichting Kind Ouder Grootouder, SoS jeugdzorg, Nieuwsmedia ( radio /tv/kranten), Het Kabinet, De grootste Universiteiten en Hogescholen, de grootste gemeentes van NL, Nederlands bekendste artiesten, Stop jeugdzorg leugens ( meer dan 10.000 leden), Internationale Belangenorganisaties Bescherming van de Rechten van het Kind, Antroposofische arts Wetenschappelijke band moeder -kind lichamelijk en geestelijk onverbreekbaar en beschermend/veilig, humanitaire en rechtsbeschermende organisaties, dj-stand, sprekers, advocaten, juristen, journalisten, koffiestand, eetstand..

Ideeën zijn welkom! ook lokale doorsturingen.
Hoe meer Publiciteit hoe beter! Hoe groter de opkomst hoe sterker wij voor de Rechten van Het Kind staan en kunnen Opkomen!! #samensterk

SheilaSwerissen

SheilaSwerissen

09-05-2018 om 21:21 Topicstarter

Reactie

Nou ben ik echt wel blij met initiatieven om je stem op dit gebied te laten horen. Maar ik vraag me af of hier wel wat van terecht komt.

De discussie gaat uiteraard over waarheidsvinding maar het ligt nog net iets ingewikkelder. Alsof je je nog wat in te lezen hebt. Hoewel ik me kan voorstellen dat de actiebereidheid goedbedoeld is.

Misschien is het handiger als je eerst wat ervaring opdoet met de 'usual suspects'. Als zij iets te demonstreren zien zijn ze echt wel bereid. Dit evenement heeft geen concrete aanleiding of urgentie. Zo kun je wel elke dag de straat op gaan.

Excuus. Niet bedoeld om je te ontmoedigen. Ik blijf het wel volgen.

13 Juni

Ik heb er ook geen bezwaar tegen om 13 juni de nationale dag tegen dit onrecht te maken. Het loopt ook wel de spuigaten uit hoor.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.