Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-05-2009 om 15:53
Hallo lieve mensen,
Een tijdje geleden heb ik via dit forum een bericht mogen plaatsen over mijn sponsorwandeling tbv borstkankeronderzoek. Onze activiteiten zijn nog steeds te volgen via www.teamfollowus.nl.
Een aantal hebben een kleine donatie gedaan hiervoor ben ik erg dankbaar. Soms gaat het goed en komt het op mijn overzicht erbij. Ook gaat het helaas een paar keer fout en weet de organisatie A Sister's Hope niet welke donatie bij welke wandelaar(ster) op het overzicht bijgeschreven moet worden.
Jullie donaties kan ik niet controleren aangezien het namen zijn die mij niets zeggen omdat jullie, net als ik, hier onder een pseudonaam posten.
Graag wil ik de dames die een donatie hebben gedaan vragen om naar [email protected] een berichtje te sturen, zodat we weten wie en welke bedragen bij welke wandelaar(ster) hoort en ik ook nog eens persoonlijk kan bedanken.
Uiteraard zijn nieuwe donaties nog steeds welkom! We zijn helaas nog steeds niet op ons teamstreefbedrag van 7.000 euro. Elke euro is meer dan welkom. Het komt volledig ter beschikking voor borstkankeronderzoek.
Groetjes, Astrid Hagoort
29-05-2009 om 08:25
Oooo erg!! sorry
Ik heb een verkeerd email adres doorgegeven. Het moet zijn [email protected].
Mijn excuus.