Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Dragen jongens nog klassiek ondergoed?

Totaal onbelangrijk, maar gewoon uit nieuwsgierigheid:

Een van onze zoons (10) is erg geïnteresseerd in geschiedenis. Hij is (door films, video's en muziek in Coronatijd) helemaal gek geworden van de jaren 60. Zo enthousiast zelfs dat hij kleren in die stijl draagt (met hulp van oma's naaimachine).
Nu zag hij onlangs op internet een jeugdfilm uit die tijd, en ontdekte dat jongens van zijn leeftijd toen witte onderhemden en van die hoge witte heupslips-met-gulp droegen...
Die wilde hij ook en toen ik eens op zoek ging ontdekte ik tot mijn verbazing dat die nog steeds te koop zijn, van een bekend merk kinderondergoed nog wel....

En dan hier de nieuwsgierigheid: als die hemden en broekjes nog te koop zijn is er dus ook vraag naar.
Iemand hier met een zoon met klassiek wit ondergoed? Zomaar benieuwd...

40er

40er

13-11-2020 om 17:29

Beeren zeker?

Mijn zoon droeg wel beeren, maar altijd boxers. En nu nog, alleen een ander merk.

Pirata

Pirata

13-11-2020 om 17:54

Nee

Alleen boxers zonder gulp

Biebel

Biebel

13-11-2020 om 18:29

‘Groeten van gerri’

Zoon droeg altijd boxers, dus nee - geen verklaring hier.
Behalve dan de Netflix film ‘groeten van gerri’. Een Corona project van Frank Lammers, die als docent in de COVID-19 tijd de witte degelijke slip ineens populair maakt.

Prima vermaak voor een avondje film kijken

Misdreavus

Misdreavus

13-11-2020 om 19:49

nee

Alleen boxers hier.

Valeria

Valeria

13-11-2020 om 20:09

wel slips

Geen gulp. Boxers willen ze allebei pertinent niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.