Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Plien

Plien

29-06-2009 om 19:41

Epd - vervolgdraadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

05-08-2009 om 11:29

Lijkt erop dat het goed gaat

Wij kregen al de papieren binnen waarbij je de kosten van het uittreksel kunnen verhalen voor de kinderen waarvoor wij bezwaar hebben gemaakt. En we hoeven niet eens de kassabonnetjes en andere bewijsstukken op te sturen. Zijn ze er dan toch achter dat al die extra toegevoegde papieren extra rompslomp zijn en kwijt raken? Ben heel benieuwd wanneer het geld op mijn rekening staat.

Plien

Plien

10-08-2009 om 23:15

Dit geloof je niet

Zaterdagmiddag 4 brieven bij de post: de bezwaren van alle vier, ja u leest het goed ALLE VIER onze kinderen zijn goedgekeurd!!

JUICHKREET

Nu wij zelf nog

Ik ga meneer/mevrouw De Back even een mailtje sturen met mijn hartelijke dank. Die man/vrouw heeft geen idéé

Plien

Plien

12-08-2009 om 00:11

En dit geloof je ook niet

Want vandaag zat bij de post de brief waarmee wij 15 euro kunnen declareren voor gemaakte onkosten.
Sjonge, we liggen opeens bovenop het stapeltje geloof ik
(Als ze binnenkort per ongeluk nóg 3 van die declaratieformulieren sturen, ben ik echt niet te beroerd om die ook allemaal even in te vullen...

Sancy

Sancy

12-08-2009 om 09:45

Welja

Het zal de wet van de remmende voorsprong zijn... ik had alle bevestigingen binnen in april, maar heb nog geen enkel declaratieformulier ontvangen. Misschien omdat ik niet meer in het bestand sta, op eigen verzoek?

Plien

Plien

16-08-2009 om 10:13

Feestje!

Nog meer EPD-post en kijk aan: ook Plienman en ik zijn goedgekeurd!!!

Ik doe een rondedansje, wie doet er mee?

Agnet

Agnet

16-08-2009 om 13:44

doe mee met je rondedansje want ik heb de 15 euro op mijn rekening gestort gekregen. En dat is nog niet alles, nee, ik kreeg een tweede declaratieformulier opgestuurd! Natuurlijk ben ik niet te beroerd dat weer in te vullen, het hele gedoe heeft me genoeg frustratie opgeleverd. We gaan vanmiddag lekker met zijn allen in de ijszaak een heel groot ijsje eten van ons EPD-geld!

Nog een feestje!

Bits of Freedom komt terug! http://www.bof.nl/
Hou het in de gaten.
Groet,
Miriam Lavell

Column

Een mooie column van Rob Wijnberg in NRC Next naar aanleiding van de 'veilig internet' campagne (waarvoor het woord 'gotspe' nog vleiend is).
zie hier:
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2009/08/18/veiliginternettennl/

groeten,

Temet

Massi Nissa

Massi Nissa

19-08-2009 om 17:39

Leuke column

Alleen jammer van de fout geciteerde uitdrukking. Het is 'to add insult to injury'.
Groetjes
Massi

dc

dc

20-08-2009 om 07:49

Nou

als je de uitdrukking googlet vindt je aardig wat hits hoor. Dus mij lijkt het meer een nieuwe uitdrukking in opkomst.

erg leuke column inderdaad.

Plien

Plien

20-08-2009 om 15:47

Prima column

En volgens mij heeft hij die uitdrukking hier gewoon expres zo gebruikt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.