Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
autorijder

autorijder

15-07-2009 om 14:02

Files a12?

Mogelijk kan ik een nieuwe baan krijgen in de regio Wageningen.
Dit zou betekenen dat ik in ieder geval 1x per week 's ochtends daar om 8 uur moet zijn.
Kan iemand mij vertellen hoe het met het fileleed na Utrecht op de A12 is gesteld tot Wageningen?
Het stuk voor Utrecht is mij wel bekend.

Bedankt, ben ernstig aan het twijfelen of ik het wel of niet moet doen wegens de reistijd/files.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

15-07-2009 om 14:25

Los van a12

De Mansholtlaan (provinciale weg Ede-Wageningen) kan ook aardig vaststaan.

Routenet

Misschien kun je ook eens kijken op de site van www.routenet.nl. Daar kun je de reguliere reistijd zonder files en de reistijd met files op een bepaald tijdstip laten berekenen. Is gebaseerd op gemiddelden, dus geeft een goed beeld wat je rond een bepaald tijdstip kunt verwachten.

Karly

rosa

rosa

16-07-2009 om 09:00

Goed

Volgens mij is daar geen file. Die staat de andere kant op, 's ochtends Utrecht in en 's avonds eruit.

rosa

Voor 8 uur is het goed te doen

Als je om 8 uur in Wageningen moet zijn is het stuk van de snelweg af goed te rijden.

Ov?

Hoi,

Ik ken je situatie onvoldoende. Maar ik moet ook een keer in de week die kant op voor mijn werk. Ik ben erg te spreken over de trein, al dan niet in combinatie met de OV-fiets. Werkt prima, letterlijk, want ik verzet al wat werk in de trein.

autorijder

autorijder

17-07-2009 om 12:30

Reactie

Bedankt voor de reacties. ik heb ook gelijk even op de site van routnet gekeken en die is inderdaad handig. Helaas kun je maar voor een beperkte tijd data intikken en dat valt helaas allemaal nog in de schoolvakanties.

Ik denk - dat als ik de baan inderdaad krijg- ik het er maar op gok.

Het OV valt voor mij af. Een van deur-tot-deur reistijd is al snel 2,5 uur en met de zomerdiensregeling van de NS nog veel langer. Met de auto zou het in theorie in iets meer dan een uur kunnen. Ik ben dus van plan om maar 's ochtends voor half 7 in de auto te stappen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.