Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Kaaskopje

Kaaskopje

01-01-2019 om 12:46

Gelukkig Nieuwjaar

Ik open een draadje om elkaar de beste wensen in te doen.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-01-2019 om 13:00

Kom in actie

Zo aan het begin van het nieuwe jaar zitten we allemaal zo met onze gedachten over wat dit jaar (mogelijk) komen gaat. Vanuit hoe ik zelf naar de toekomst kijk, op dit moment, wens ik iedereen een actief jaar toe. Actief in de zin van: doe (eindelijk!) wat je altijd al gewild hebt, maar ach... komt nog wel. Ga op die cursus, meld je aan voor iets wat je al langer in je hoofd had.

Daarnaast wens ik iedereen uiteraard ook een zo gezond en gelukkig mogelijk jaar toe.

bieb63

bieb63

01-01-2019 om 13:13

Idem

Voor iedereen een fantastisch 2019!

Half a twin

Half a twin

01-01-2019 om 13:24

Veel geluk liefde en gezondheid

Voor iedereen een fantastisch 2019

Allen

..wens ik een mooi en gezond 2019 toe. Dat wonden mogen helen, kinderen beter mogen worden, verdrieten mogen slijten en er veel warmte en licht mag zijn voor jullie allemaal.

Pennestreek

Pennestreek

02-01-2019 om 09:42

Ik wens iedereen

natuurlijk ook het allerbeste voor 2019!
Maar we zijn allemaal wel realist genoeg om te weten dat er ook dit jaar weer de nodige grote en kleinere problemen en groot en klein verdriet zal zijn. Bij onszelf of bij anderen. Maar dan is hier gelukkig een plek waar iedereen terecht kan voor steun en goede raad en soms zelfs praktische hulp. Mooi dat ook in 2019 Ouders Online er weer/nog is!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.