Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Hoeveel vrije tijd heb jij? En je man?

Vrije tijd is tijd die je helemaal zelf mag invullen, dus zonder de zorg voor kinderen, of andere taken zoals werk, het huishouden en mantelzorg. 

En je man? (de vader van je kinderen) 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

11-08-2021 om 16:18

Nose schreef op 11-08-2021 om 16:09:

[..]

Helemaal niks. Waar maak je dat uit op dan? Het is net hoe je het leest denk ik.

Een kloontje?

Herfstappeltaart schreef op 11-08-2021 om 15:52:

Ik krijg steeds maar het gevoel dat TO de discussie maar aan de gang wil houden door net naast de posts antwoord te geven en zo weer nieuwe posts uit te lokken. Bewust zijstraatjes ingaan.

Dat voel jij heel goed aan! Kwestie van tijd dat het hele forum dit ook inziet 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

11-08-2021 om 16:19

Soepkip schreef op 11-08-2021 om 16:17:

[..]

Spong, toch?

Jij lijkt te denken dat ik een trol ben, geloof ik?

Jij moet niet continu iets invullen. Ben je onzeker? Lekker belangrijk wat ik denk en nee ik denk niet dat jij dat bent. Wel vind ik het apart dat jullie elkaar lijken aan te vullen maar goed dat mag natuurlijk. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

11-08-2021 om 16:20

Rachel. schreef op 11-08-2021 om 16:07:

tenor.gif

Pas op he anders gooi ik straks weer nietsvermoedend een plaatje in een topic 😁🤣

Julali

Julali

11-08-2021 om 16:22 Topicstarter

Valeria schreef op 11-08-2021 om 16:17:

[..]

Thuis kun je ook een cursus op niveau doen. Je kunt zelfs hele studies doen....

Ja en ik ben al 10 jaar klaar met studeren, ben daarna gepromoveerd en ben nu alweer verder in mijn carrière, dus wat moet ik dan nog met een studie?

Ik hou van mijn werk en ik zou er ongelukkig van worden om het op te geven. Gelukkig is het 2021 en mag en kan ik het blijven doen en hoef ik aan niemand verantwoording af te leggen. 

Hou op met me hoor. 

SnoopyIbis83

SnoopyIbis83

11-08-2021 om 16:23

Nose schreef op 11-08-2021 om 16:19:

[..]

Jij moet niet continu iets invullen. Ben je onzeker? Lekker belangrijk wat ik denk en nee ik denk niet dat jij dat bent. Wel vind ik het apart dat jullie elkaar lijken aan te vullen maar goed dat mag natuurlijk.

Oké.
Het stoort me nogal dat je de hele tijd opmerkingen maakt over dat ik het met forummer X eens ben. Dat gebeurt wel vaker op een forum. Dikke kans dat ik het bij een ander onderwerp weer niet met iemand eens ben.

SnoopyIbis83

SnoopyIbis83

11-08-2021 om 16:23

BlueHeart schreef op 11-08-2021 om 16:18:

[..]

Een kloontje?

En wat bedoel je hier precies mee?

Julali

Julali

11-08-2021 om 16:24 Topicstarter

Soepkip schreef op 11-08-2021 om 16:23:

[..]

En wat bedoel je hier precies mee?

Je hebt een ongeschreven regel van dit forum overtreden. Niemand mag het met mij eens zijn, anders word je uitgekotst. 

SnoopyIbis83

SnoopyIbis83

11-08-2021 om 16:27

ik ga dan maar in een ander topic reageren. Dit is echt heel vreemd.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

11-08-2021 om 16:27

Julali schreef op 11-08-2021 om 16:24:

[..]

Je hebt een ongeschreven regel van dit forum overtreden. Niemand mag het met mij eens zijn, anders word je uitgekotst.

Doe niet zo sneu. Je maakt het er soms zelf naar. Je neemt vaak letterlijk over wat er geschreven word en reageert vrij kinderlijk terug. Net als bovenstaande. Overal roepen hoe geweldig je bent en je opleiding en je huis en je financiën en je leeftijd waar je het op bereikte en nu kom je hier mee aan. Schiet mij maar lek. 

Julali schreef op 11-08-2021 om 16:14:

[..]

Als iemand zegt dat je toch net zo goed thuisblijfmoeder kunt zijn en er dan een leuke cursus naast kunt doen in de avonduren om jezelf te blijven ontwikkelen, dan vind ik het wel relevant om te benoemen.

Voor mij (en ik spreek nu alleen voor mezelf) is mezelf intellectueel uitdagen op niveau echt iets totaal anders dan een leuke cursus volgen waar verder geen voorkennis voor nodig is. Ook hartstikke leuk om af en toe te doen, maar niet te vergelijken met mijn werk. Dat gaat wat betreft denkniveau een behoorlijke stap verder.

Dat is wat ik bedoel met mezelf uitdagen en blijven ontwikkelen. Niet die LOI cursus van drie maanden die je online op je eigen tempo mag volgen, of die workshop bloemschikken in de plaatselijke bloemhandel.

Jij had het over een leuke cursus ernaast. Je bent nu weer aan het reageren op je eigen verzinsels. 

Julali schreef op 11-08-2021 om 16:22:

[..]

Ja en ik ben al 10 jaar klaar met studeren, ben daarna gepromoveerd en ben nu alweer verder in mijn carrière, dus wat moet ik dan nog met een studie?

Ja, wat moet je daar nou toch mee als je alles al weet, inderdaad. Lijkt me vreselijk om op zo'n dood punt te zitten dat je niks meer kan en wil bijleren.

Julali schreef op 11-08-2021 om 16:22:

[..]

Ja en ik ben al 10 jaar klaar met studeren, ben daarna gepromoveerd en ben nu alweer verder in mijn carrière, dus wat moet ik dan nog met een studie?

Ik hou van mijn werk en ik zou er ongelukkig van worden om het op te geven. Gelukkig is het 2021 en mag en kan ik het blijven doen en hoef ik aan niemand verantwoording af te leggen.

Hou op met me hoor.

Oh joh, ik heb gewoon een andere studie gedaan hoor. Niet zo eenkennig doen! 

Valeria schreef op 11-08-2021 om 16:31:

[..]

Ja, wat moet je daar nou toch mee als je alles al weet, inderdaad. Lijkt me vreselijk om op zo'n dood punt te zitten dat je niks meer kan en wil bijleren.

Soms komt men op een punt dat je enkel leert uit het leven ipv uit een boekje en juist dat is de beste leerschool   

Julali

Julali

11-08-2021 om 16:40 Topicstarter

Valeria schreef op 11-08-2021 om 16:31:

[..]

Ja, wat moet je daar nou toch mee als je alles al weet, inderdaad. Lijkt me vreselijk om op zo'n dood punt te zitten dat je niks meer kan en wil bijleren.

Binnen mijn vakgebied kan ik me gelukkig oneindig ontwikkelen. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.