Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-12-2008 om 11:54
De afgelopen weken ben ik veel te vaak uitgevallen naar mijn dochter. Ik weet op zich wel waardoor het komt, drukke verhuizing achter de rug, alle centjes op, slopende reorganisatie op kantoor, maar toch. Nu las ik het boek how2talk2kids en dat sprake me erg aan. Maar ik zie me dat niet in mijn eentje allemaal bereiken, thuis aanmodderend en zo
Ik zag dat er ook workshops gegeven worden. Heeft iemand daar ervaring mee?
08-12-2008 om 14:29
Boek
Hoi Knurf,
Ik heb er geen ervaring mee, maar wat mij heel goed heeft geholpen is het boek: liberated parents, liberated children. Echt fantastisch!!
Daarnaast denk ik dat je ook moet kijken naar je eigen mogelijkheden. Ik weet dat je of werkt, of met je kind bent, misschien kun je het zo regelen dat je ook een hele of halve dag in de week voor jezelf hebt? Dat kan ook al wonderen doen!
Liora
09-12-2008 om 23:28
Steuntje
herken je verhaal, hier ook door verhuizing en opknappen huis enorm druk. viel ook heel veel uit tegen kinderen die daardoor ook vervelend werden.
heb dat boek van how2alk2kids ook gelezen, elke dag een heel klein stukje en dan proberen toe te passen. Nu de rust min of meer is weergekeerd gaat het echt veel beter, ik ben rustiger en de kinderen ook
veel succes!!!