Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Wilgenkatje

Wilgenkatje

20-12-2017 om 15:28

Ienieminimeisje krijgt een broertje/zusje - hopen we...


Wilgenkatje

Wilgenkatje

28-03-2018 om 08:44

niet 10x zo zwaar hoor!

- ik ben altijd al een rekenwonder geweest, hahaha. Minimeisje woog 630 gram en deze 'reus' bijna zeven pond.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

28-03-2018 om 08:52

assistentie dankzij OO

Nog een aardige anekdote om deze topic af te ronden.

Oudgedienden kennen vast Rembrandt nog wel - was het nou met of zonder t? Ze schreef ooit mee hier op OO, en is kraamverzorgende en lactatiekundige; heeft een eigen kraamzorgbureau. ) Onze dochter is cliënt bij haar.

Gisteren had de kraamverzorgster Rembrand ingeschakeld omdat onze nieuwe kleinzoon niet/nauwelijks kon drinken. Ze constateerde een vastzittend tong- en lipriempje dat in combinatie met een hoog verhemelte drinken erg bemoeilijkt.

R maakte resoluut een afspraak met een KNO-arts en daar kan ukkie deze week terecht. Ondertussen werd ukkie een cupje aangeboden en daaruit drinkt-ie perfect. Knap hoor! Alle vertrouwen in een goed vervolg!

Zo zie je maar dat er waardevolle contacten die kunnen ontstaan doordat je elkaar eerst volslagen anoniem op een ouderforum leert kennen.

Niny

Niny

28-03-2018 om 12:57

Gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd met je kleinzoon! Ik herinner me Rembrandt nog goed, wat fijn dat ze zo voortvarend handelde. Veel geluk gewenst voor het jonge gezin. Wat vindt Grote Zus van haar broertje?

Moemie

Moemie

06-04-2018 om 21:55

Wat leuk!

Als eerste gefeliciteerd met je kleinzoon. Fijn dat alles zo goed is gegaan. Ik heb het na de vroeggeboorte van onze tweeling met 26 weken nooit meer aangedurfd dus ik heb deze draad duimendraaiend voor je dochter gevolgd, wat een geweldig nieuws nu!
Verder herinner ik me Rembrandt (Mieke) nog heel goed. ze spoorde moeders aan om borstvoeding te geven op OOL wat ik ook heb gedaan (dmv kolven) aan mijn kindjes destijds. Leuk om te lezen dat je dochter in haar goede zorg verkeert. Geniet maar heerlijk van je kleinzoon (en kleindochter ) Wilgenkatje, veel geluk !

Wilgenkatje

Wilgenkatje

06-04-2018 om 22:06

Dankjewel Moemie !!

En nu komt er ook nog lenteweer aan, heerlijk

wat leuk!

Ik herinner me Rembrand (nick zonder t, schilder mét ook nog
Wat heerlijk dat het goed verloopt allemaal.

Ely

Ely

07-04-2018 om 02:16

Gefeliciteerd

Wat mooi dit!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.