Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Guinevere

Guinevere

30-08-2009 om 22:02

Intensieve zwemcursus

Voor onze zoon die nog steeds geen zwemdiploma heeft, ben ik op zoek naar een intensieve zwemcursus voor in de herfstvakantie. Dit als aanvulling op de normale zwemlessen. Wie weet er waar zoiets gegeven wordt? Afstand geen bezwaar, we kunnen het dan combineren met de vakantie!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Priveles?

hier in Haarlem wordt er priveles gegeven bij het Spaarne Huys. Geen idee wat het kost en hoe snel je het dan haalt etc, maar ze hebben een website.

Annet

Annet

30-08-2009 om 22:23

Moordrecht?

Hier worden in de vakantie vaak snelcursussen gegeven. Op de site staat nu nog niets maar ik zou zeker even bellen. De eis is wel dat kinderen voorbij badje 1 zijn. Dat is kunnen drijven op buik (gezicht in het water) en rug gedurende 10 tellen. Misschien zijn er nog meer eisen. Dat weet ik niet meer.
http://www.optisport.nl/zuidplas/

Marianne

Marianne

30-08-2009 om 22:34

Dirksland

Even komen voorzwemmen (na telefonische afspraak) en in een week een diploma. Bij B en C diplomagarantie. Ik vind ze verschrikkelijk lief met de kinderen en heel kundig. Kost 170 euro voor A en dan zwemmen ze twee uur op een dag met een pauze. Je kan dan in Ouddorp op de camping (altijd zon) of bij de Elizabethhoeve.
degooye.nl

Ilva

Ilva

31-08-2009 om 09:33

Roompot

Volgens mij kan je op de vakantieparken van Roompot leren zwemmen in een week. Ik heb zoiets gezien. Misschien moet je eens informeren. Misschien heeft Centerparcs ook wel zoiets.

Charlotte Bravo

Charlotte Bravo

31-08-2009 om 15:30

Turbozwemmen

Kijk eens bij turbozwemmen.nl
Het is misschien niet te combineren met reguliere zwemlessen. Mijn dochter gaat ook in de vakantie beginnen, en daarna nog een aantal woensdagmiddagen en zaterdagochtenden zwemmen. Wel duur, maar wel efficient; kosten ongeveer 750 euro.

Succes

Guinevere

Guinevere

31-08-2009 om 21:43

Geweldig

Dit is geweldig, ik heb al veel mogelijkheden gezien! Morgen ga ik er eens een telefoonronde aan wagen, want niet alle sites zijn helemaal up-to-date.
Bij Roompot geven ze trouwens dus het hele jaar door privézwemlessen van 25 minuten, is dat niet een beetje kort? En is dat wel leuk voor een kind?

Jakiro

Jakiro

31-08-2009 om 23:53

Zwembad bij jou

Het zwembad bij jou in de buurt (waar je zoon nu ws ook zwemles krijgt) heeft mijn dochter op een gegeven moment extra privé zwemles gegeven. Gewoon vragen aan de zwemleraar (bij ons kwam hij er zelf mee)
3 Weken voor het proefzwemmen begonnen met 3 extra privélessen van een half uur en opeens had dochterlief de slag te pakken.
Het kostte niks extra's !!!!
Jakiro

marie

marie

01-09-2009 om 09:03

Franeker

Hallo
Ook in Franeker in zwembad Bloemketerp worden turbozwemlessen gegeven.
http://www.optisport.nl/bloemketerp/
Er is ook een recreatiepark bij:
http://www.bloemketerp.nl/
succes

Guinevere

Guinevere

01-09-2009 om 11:03

Franeker

Franeker zag er erg geslaagd uit, maar nu heb ik ontdekt dat de herfstvakantie in die regio op een ander moment valt dan bij ons......helaas. Nog even verder zoeken.
Ik heb wel de voorkeur voor turbozwemmen boven privéles, voorlopig dan.

Nasha 1st

Nasha 1st

01-09-2009 om 12:37

Guinevere

over het turbozwemmen, je moet het even navragen, maar als je al zwemles hebt en dan overstappen naar turbo schijnt niet handig te zijn, omdat hij dan weer overnieuw moet beginnen met leren drijven....bij ons wilde iemand dat ook doen in de vakantie, maar de zwemjuf raadde het haar af vanwege dit.

Guinevere

Guinevere

01-09-2009 om 13:04

Nasha

Ja, dat is zo, daarom heb ik nu ergens zijn situatie voorgelegd (via de mail). Ik wacht vol spanning op het antwoord.

Sandra de Wolff

Sandra de Wolff

01-09-2009 om 14:53

Merwestein nieuwegein

Hoi Guinvere

Zelf geen ervaring mee maar wel enthousiaste verhalen gehoord.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.