*Sophie*
18-01-2009 om 16:02
Lief kind
Komt onze zoon zojuist terug van een landelijke wedstrijd badminton, vraag ik hem: "En?"
"Verloren", antwoord hij enigszins bedrukt. "Maar dat geeft niks hoor!". zegt hij vervolgens.
"Huh, waarom niet?". vraag ik hem.
"Omdat het hier ontzettend lekker ruikt!", antwoord hij.
Lief kind van ons! Ik ben aan het koken voor straks (Caponata Siciliana) en dat maakt blijkbaar een hoop goed ;- )
Kan ik zo van genieten; van die kleine tussendoor opmerkingen.
groetjes, Sophie.
hahaha! Komt manlief nu net binnen en wat denkt je dat hij roept?
"Oh, wat ruikt het hier smul!, Jezus!"
Aaahhh! Zo wil je wel je best doen ;- ) Stokbroodje erbij en verse echte Spaanse rauwe ham, gister door man meegenomen rechtstreeks vanuit Spanje! Daar was manlief nl voor een zakenreisje. Onze zondag kan niet meer stuk!
groetjes, Sophie
oh, dat had ik al geschreven, nou ja, 2 keer dan.

liora
18-01-2009 om 16:55
Sophie
Hoi Sophie,
dat gerecht ken ik niet en ik ben nu wel erg benieuwd! Receptje?
Liora

MLN
18-01-2009 om 18:57
Zooo lief
Hier een hele kleine man van bijna 2,5 jaar die iedere dag weer roept: mama lekker koken! Lekker alles opeten!!!! En dan springend en dansend van de keuken naar de woonkamer huppelt. En dat dus van een peuter die op het moment dat hij het bord voor zijn neus krijgt zegt dat ie alleen maar 'worst' wil en toetje..... Ach ja, het klinkt in ieder geval heel lief en voel me iedere keer weer heel gevleid..
PS klinkt wel heel erg lekker jouw receptje. Deze week even uitproberen maar dan wel MET knof...jammie, jammie. Voor kind dan maar een keer apart koken....worst ofzo....

Onyx
18-01-2009 om 19:15
Knurf
Macaroni met MAYONAISE en ketchup??
Misschien de mayo eens vervangen door geraspte kaas, kruidenroomkaas of (diepvries)spinazie a la creme?!
Onyx

branca2
18-01-2009 om 19:40
Mijn kids