Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Shirka

Shirka

27-05-2009 om 13:54

Meisje ontvoerd in ede

Kreeg een bericht via Amber Alert binnen. Wil het hier ook even doorgeven, zodat we allemaal kunnen meehelpen om dit meisje te vinden.

AMSTERDAM - De politie heeft zojuist een Amber Alert uitgegeven voor de 8-jarige Katja Leendertz die vanmorgen is ontvoerd in het Gelderse Ede.
Het meisje werd rond 10.25 uur tegen haar wil meegenomen vanaf het schoolplein van de Cavaljéschool aan de Veenderweg in Ede. Getuigen zagen hoe zij in een grijze Opel Zafira werd geduwd. Vermoedelijk zaten daarin een man en een vrouw. De auto is na de ontvoering in de richting van de Kastelenlaan gereden. Van het kenteken zijn de volgende cijfers en letters bekend: 57-XF-??

Katja is 1.32 tot 1.34 meter lang, slank, heeft lang donkerblond haar in een staart, bruingrijze ogen, een smal gezicht en draagt een rode jas.

Wie weet waar Katje zich momenteel bevindt of wie de genoemde grijze Opel Zafira heeft zien rijden, wordt dringend verzocht de politie te bellen op 0800-6070.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

27-05-2009 om 20:43

Amber alert

Ja, ik denk dat ik me ook ga aanmelden voor Amber Alert. Het lijkt er trouwens op dat het kind door de vader is ontvoerd. Hoewel ik het niet wil goed praten geeft het me wel enige rust dat er niet zomaar een willekeurig kind in een auto is gesleurd door een creep.

*Lotus*

*Lotus*

27-05-2009 om 21:08

Veel onwaarheden

Echt heftig he! Mijn zoon zit bij dit meisje op school en vanavond tijdens de bijeenkomst op school werd ons gezegd dat er veel onwaarheden en pertinente leugens rond gaan bij het nieuws.
Ergens hoop ik, hoe cru ook, dat het toch wel de vader is, zodat niet nog een keer in Ede een willekeurig meisje het slachtoffer is.
Hopelijk word ze snel teruggevonden. Het duurt nu best lang he...

Sjillie

Sjillie

28-05-2009 om 09:32

Vreselijk

Ik heb me ook voor Amber alert aangemeld en kreeg deze vermissing ook via mail.

Vreselijk...bah....als ik aan dat meisje denk, ook al is het haar vader...Je wordt toch maar zo maar meegenomen. Bah!

Hoop aan de andere kant dat het toch door vader gedaan is en dat er niet door een wildvreemde een wild vreemd meisje meegenomen is....

Maar eigelijk hoopte ik meer dat dit soort dingen niet gebeuren....

Gr Sjillie

Jacoline29

Jacoline29

29-05-2009 om 13:17

Vervallen,dus denk ik gevonden

Foto VERMIST
Katja Leendertz

Nieuwe informatie:

Dit Amber Alert is vervallen.

De zevenjarige Katja wordt nog steeds vermist en verblijft vermoedelijk
met haar vader in het buitenland.
Ze is ontvoerd uit Ede op 27 mei 2009.
Meer informatie »

Heeft u informatie, neem dan
contact op met de politie

0800 6070

Jacoline29

Jacoline29

29-05-2009 om 13:20

Ook nu

aangemeld bij Amber Alert.Wel toevallig dat het Amber alert heet, mijn dochtertje van 5 heet ook amber.

Jacoline29

Jacoline29

30-05-2009 om 07:28

Pelle

Het zal niet voor niets zijn ingetrokken.
Vader heeft gemeld waar ze zat.
Ze hebben haar alleen niet zelf aan de lijn gehad en dat is vaag.

Sancy

Sancy

30-05-2009 om 11:30

Interessant geval

Het is juridisch gesproken een interessante situatie, lees ik. De vader blijkt toestemming te hebben van een Amerikaanse rechter, die hem het gezag heeft gegeven. Afgelopen vrijdag was er een kort geding in Nederland, waarbij de Nederlandse rechter heeft besloten dat ondanks die Amerikaanse beslissing de vader toch toestemming van de moeder of vervangende toestemming van een Nederlandse rechter moet hebben om zijn dochter mee te nemen.
Intriest om te zien natuurlijk hoe er aan dit kind getrokken wordt.

Sancy

Sancy

30-05-2009 om 11:35

ik zie nu dat in de draad hier beneden er al opmerkingen over gemaakt worden.
Lastig, 2 draden als je nog niet wakker bent...

Wat mijn kinderen zeiden

Heel logisch dat die vader nu wel eens zijn kind wil hebben. Want hij had haar drie jaar helemaal niet mogen zien. Nu mag ze wel een tijdje bij haar vader wonen, dat is wel eerlijk.
Maar mijn kinderen spreken vanuit de luxepositie dat ze bij beide ouders wonen. Ik denk dat ze zich de hele situatie helemaal niet kunnen voorstellen.

Tinus_p

Tinus_p

30-05-2009 om 17:12

Oepsie

Forumbeheer:
"(en bedankt hè Tinus-P)"
Sorry...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.