Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Monique D*

Monique D*

14-08-2012 om 01:30

Op zoek naar goede piercingshop in amsterdam en andere vragen

Mijn dochter van 15 wil heel graag een lippiercing hebben. Dat is een ringetje dat vlakbij een mondhoek in de onderlip wordt geplaatst.
Ik vind het zelf een beetje eng idee en heb daarom de volgende vragen:
hoe is de nazorg (behandeling door haar zelf nadat het geplaatst is)?
Hoe lang moet het blijven zitten?
Wat kunnen de nadelen hiervan zijn?
Kan het wel als je een beugel gaat dragen?
Wie kan mij een goede piercingshop in Amsterdam aanraden?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jo Hanna

Jo Hanna

14-08-2012 om 16:47

Website

Ik heb geen ervaring met piercings en weet geen shop in Amsterdam maar ik ken wel deze site waar je de shops kunt vinden die een vergunning hebben van de GGD. Dan zou het in ieder geval met de hygiene goed moeten zitten.
Groet, Jo Hanna

Monique D*

Monique D*

14-08-2012 om 22:59

Naam van de website?

Wat is de naam van de website?

Fiorucci

Fiorucci

15-08-2012 om 09:03

Deze!

Ik kan je vooral deze aanraden:
www.classicinkandmods.com
Er zitten heel veel shops die weliswaar aan de eisen voldoen,maar evengoed matig werk leveren. Maar deze kan ik je oprecht aanraden.

Jo Hanna

Jo Hanna

15-08-2012 om 12:28

Sukkelig

Laat ik nou denken dat ik die had ingevoegd:
http://www.veiligtatoeerenenpiercen.nl/
Groet, Jo Hanna

100%mama

100%mama

17-08-2012 om 10:46

Piercing

Volgens mij is er geen nazorg. Je krijgt instructie´s mee en mocht er wat gebeuren (ontsteking bijvoorbeeld) dan wordt je verwezen naar de HA gezien het geen artsen zijn.

Wat bedoel je met hoelang moet het blijven zitten? De gezette piercing of in het algemeen. Volgens mij 6-10 weken eer je er een andere in mag doen, maar weet dat niet zeker.

Een beugel en piercing gaan niet samen....