Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Chrissy

Chrissy

06-09-2018 om 10:52

Ouders ontmoeten

Hallo,
Ik zoek contact met andere ouders uur Ijmuiden, haarlem, Amsterdam en omgeving om af en toe overdag af te spreken. Ik ben de moeder van een 8 maanden oud zoon en kom uit duitsland. Ik woon nu hier met mijn Nederlandse verloofde. De hele dag (en nacht) met de baby in de weer te zijn vind ik nog heel vermoeiend, maar ook een beetje saai en eenzaam. Het lijkt me leuk om af een toe voor een kopje koffie of thee met andere ouders samen te komen en even te kletsen, natuurlijk ook graag met onze baby's erbij. Heeft iemand er zin in? Of tips waar ik andere ouders ontmoeten kan?

Tip om mensen te ontmoeten

Ga met je baby naar bv babyzwemmen,babymassage,yoga of iets dergelijks.Bij het consultatiebureau zullen vast allerlei folders van cursussen hangen.
Daar ontmoet je ouders in dezelfde situatie en in je woonomgeving.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-09-2018 om 09:23

Chrissy

Misschien geef ik niet de meest comfortabele tip, maar wel een waarmee je jezelf misschien helpt en dat is dat je een baan kunt gaan zoeken. Ik weet niet hoe goed je Nederlandse taalvaardigheid al is en wat je opleiding is, maar wie weet zitten ze om je te springen .

Er is een, ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet noemen... Ik kies voor platform. Dit heet Klup. Klup heeft tot doel om mensen bij elkaar te brengen. Niet voor relaties (waar niets op tegen is uiteraard, maar dat is niet het hoofddoel). Zoek het eens op op internet. Mensen maken hier evenementen aan, zoals wandelen, theedrinken, maar ook samen naar een markt gaan, een concert, uitgaan, uiteten, wat dan ook. Als je durft kun jij dat ook en zo aansluiting vinden met mensen in jouw omgeving.

Ijsbaan

In Haarlem is een geweldige ijsbaan. Maak tijd om wekelijks te gaan schaatsen zodat de stress van je afglijdt. Even een ochtend zonder zorg voor je baby, werkt als een ontlading.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.