Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Bregje

Bregje

13-09-2018 om 20:03

sportclub en contributie

Mijn dochter is vorig jaar op korfbal gegaan, ze is nu met het tweede seizoen begonnen.

Een tijdje terug vroeg ik hoe het zat met de contributie, via een andere moeder had ik vernomen dat het pas automatisch van de rekening af is gehouden (achteraf), ik heb nog nooit een machtiging gehad, ik weet niet wat de kosten zijn en heb ook geen factuur of mail gehad.

Dus toen heb ik het nagevraagd bij de coach, die vond het vreemd dat het nog niet geregeld was, ze ging er achter aan en ze mailde meteen de penningmeester. Geen reactie gehad.

Nu zijn we weer weken verder, de coach is er echt nooit (elke keer laat ze jonge meiden coachen) en op mijn appjes zegt ze dat het doorgegeven heeft.

Gaat dat overal op deze manier? Ik heb geen zin om dadelijk als wanbetaler bekend te staan of dat ik volgend jaar voor twee jaar moet betalen.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

13-09-2018 om 20:52

Nee

Nee, dat gaat niet overal zo. Ik denk wel dat je er rekening mee moet houden dat je de achterstallige contributie nog moet betalen. Misschien kun je een regeling afspreken om het in delen te betalen.

Bregje

Bregje

13-09-2018 om 21:11

Ja ik weet dat ik het nog moet betalen, gelukkig doen ze het achteraf, dus ik loop nog maar een paar weken achter op de rest. Ik kan echt nergens gegevens vinden van de penningmeester. Alleen een naam en die zegt mij niets, geen mail, geen nummer.

De algemene mail gaat naar de secretariaat en die is ook de coach die ik het al een paar keer gevraagd had.

Ik blijf ook maar vragen om een groter rokje, die heeft ze nog niet, ze zei: dan moet ze maar haar buik in houden. Dus ik heb haar maar een sportbroekje aangedaan maar dat was weer niet de bedoeling. Nu moet ik zelf maar achter het rokje achter na gaan zegt ze. En wederom heb ik geen nummer/mail alleen een naam en vraag ik dan het nummer dan krijg ik geen gehoor. Zo irritant.

Ben hier echt zo klaar mee. Ze reageren alleen heel snel als ze vrijwilligers ergens voor nodig hebben, maar op deze manier heb ik daar ook geen zin in. Waarom zal ik vrijwilligers werk moeten doen en zo ervoor zorgen dat ze extra geld hebben als ze niet eens de contributie willen.

Jan

Jan

13-09-2018 om 21:42

Klinkt als

Of je dochter nog niet in de ledenadministratie staat. Vraag eens aan de coach of ze wel in sportlink staat.

Bregje

Bregje

13-09-2018 om 21:46

Wel in sportlink

Ze staat wel in sportlink, ik gebruik die app al een jaar. Volgend de coach stond ze wel in de leden administratie, dat had ze nog gekeken.

Ze is ook mee geweest op kamp vorig jaar, heb daar wel voor betaald.

Het is gewoon heel frustrerend dat je er zelf achter na moet dat je wilt betalen en dat je van niemand antwoord krijgt. Toen ik het tegen de coach ze toen zei ze nog dat ik heel attent was, dat vond ze heel fijn, maar na heel vaak vragen heb ik via haar dus geen antwoord.

Denk maar dat ik het van mij af moet zetten, geld even apart zetten *kan aan andere vragen hoeveel het was*

Marie

Marie

13-09-2018 om 22:06

Penningmeester

Je kunt toch even rechtstreeks contact opnemen met het secretariaat / penningmeester van de club?
Ik neem aan dat er op de website van de club contactgegevens staan? Daar heb je de coach toch niet voor nodig?
Hetzelfde geldt voor het rokje. Heeft de club iets van een kledingcommissie?

bicyclette

bicyclette

13-09-2018 om 22:32

wanbetaler

"Ik heb geen zin om dadelijk als wanbetaler bekend te staan"

Nou, dat is wel het laatste waar ik mij druk om zou maken. Je hebt overduidelijk je best gedaan, je hebt meerdere mensen aangesproken. Ze komen vanzelf een keer geld vragen, en anders maar niet. Hun probleem, niet jouw probleem. Zonde om je humeur daardoor te laten beïnvloeden.
Ja, en natuurlijk houd je het geld apart. Dus als er wel een contributie-brief komt, kun je het direct overmaken.
Laat het los!

Bregje

Bregje

14-09-2018 om 22:01

Marie

Dat is het nou net, er staat op de site wel een naam, maar geen nummer of mail erbij. Wel een algemeen mailadres maar die gaat naar de coach (die is secretariaat)

Ik heb het geld apart gezet, dus ze zoeken het maar uit, ik heb mijn best gedaan.

Rokje vond ik vandaag in de brievenbus...

Dendy Pearson

Dendy Pearson

15-09-2018 om 07:55

Ook gehad

Hier ook zoiets gehad en toen bleek dat er een verkeerd mailadres in het systeem stond. Typfoutje.
Dus kregen wij de contributiemail ook niet.

Heb je je spambox al gechecked?

Bregje

Bregje

15-09-2018 om 14:52

mail

Alles heb ik gecheckt, andere mail krijg ik wel gewoon binnen, niets in de spam filter.

Mijn achternaam kun je ook op twee manieren schrijven die andere met die andere mail, die krijgt geregeld mailtjes van mij en stuurt deze ook netjes door. Pas ook gevraagd of ze iets gezien had ,maar nee..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.