Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Stiefzoon wil volledig bij ons komen wonen


Wat vindt zijn vader van al jouw zorgen en bedenkingen? Ik kan het mis hebben, maar meen me te herinneren dat hij ook een frequent gamer is. Zo lang zijn vader het allemaal best vindt en jullie er niet over praten, levert dat bij jou alleen maar frustratie op. En dat is uiteindelijk voor niemand leuk en de sfeer in huis zal er dan niet beter op worden.

Maar deze jongen heeft toch een vader en een moeder. Zij bepalen lijkt mij wat ze wel en niet goed vinden in zijn opvoeding. Uiteraard kan jij je, als huisgenoot en verzorger wel bemoeien met dat hij zijn was in de wasmand moet gooien en zijn bordjes in de vaatwasser (o.i.d.) maar eigenlijk hoor jij je niet te bemoeien met zijn opvoeding.  Je kunt natuurlijk wel je mening vertellen aan de vader van de jongen, maar hij en moeder bepalen. 
Zo doen wij het in ieder geval met de kinderen van mijn partner en hij andersom met mijn kinderen. We latten, maar ik logeer wel veel bij mijn partner maar ik bemoei me echt niet met de opvoeding (terwijl ik me heus wel eens erger of verbaas over dingen) 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.