Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Team follow us for st. a sister’s hope 60k walk!

Dit bericht plaats ik met toestemming van de redactie.
Dankzij dit bericht raak ik mijn anonimiteit wel kwijt maar het is voor een goed doel, dus ik heb het er graag voor over. Het gaat namelijk om het volgende.

Stichting A Sister’s Hope is een organisatie die zich door middel van een 2-daags gesponsorde wandelevenement inzet om zo geld beschikbaar te krijgen voor wetenschappelijk onderzoek op het gebied van borstkanker. De A Sister’s Hope 60 K Walk 2009.
In Amerika en Canada zijn deze wandeltochten zeer bekend en een enorm succes. Ook in Nederland begint dit vorm te krijgen. Tijdens de eerste wandeltocht in 2007 is een cheque overhandigd aan de Stichting Pink Ribbon ter waarde van 530.000 euro en in 2008 was de waarde van deze cheque opgelopen naar 640.000 euro. En dit moet in 2009 meer kunnen worden!!!!
Voor meer informatie kun je kijken op www.asistershope.org.

Wij lopen mee met deze 60K Walk 2009 van Amersfoort naar Amsterdam met als doel mee te helpen zo veel mogelijk geld in te zamelen voor wetenschappelijk onderzoek naar borstkanker.
Wij zijn een team bestaande uit vijf personen en we lopen allemaal voor onze eigen redenen mee. Om deel te kunnen nemen aan deze wandeltocht hebben we per persoon 1.500 euro aan sponsorgeld nodig. Wij gaan voor meer, maar dit is de minimale inzet om deel te kunnen nemen.

Feit is dat 1 op de 8 vrouwen in Nederland borstkanker krijgt. Van elke 200 borstkanker patiënten is er 1 man. Onderzoekers komen elk jaar een stapje dichterbij de genezing van borstkanker en toch is het voor velen nog steeds te laat. Per jaar sterven er in Nederland ongeveer 3.500 vrouwen aan de gevolgen van borstkanker. Het is doodsoorzaak nummer 1 voor vrouwen in leeftijdscategorie van 40-55 jaar! Wanneer borstkanker in een vroeg stadium wordt ontdekt, kent de ziekte na behandeling vaak een positieve uitkomst. Dat weten we ... maar er is ook nog zo veel wat de onderzoekers nog niet weten. Dit kan alleen beantwoord worden door goed wetenschappelijk onderzoek. En elk onderzoek kost geld! Het opgehaalde geldbedrag door Stichting A Sister’s Hope 60K zal verdeeld worden over meerdere begunstigden binnen Nederland, allemaal met hetzelfde doel; onderzoek naar borstkanker.

Daar komen wij voor in actie! Deze wandeltocht is een initiatief van mensen die zich niet alleen lichamelijk inzetten, maar ook door middel van het werven van sponsoren om iets te doen in de strijd tegen borstkanker. Sommige wandelaars zijn zelf borstkanker overlevenden.

Vele vrouwen, en mannen, gaan de strijd aan tegen borstkanker. Zij moeten deze strijd zelf aan gaan, maar gelukkig nooit alleen. Zoals ook wij als team de strijd aan gaan om zo veel mogelijk geld op te halen en om deze wandeltocht als team uit te lopen. Ook wij kunnen dit niet alleen en hebben daarom uw hulp nodig in de vorm van sponsoring! Iedere sponsor zal (tenzij niet gewenst) genoemd worden op onze website www.TeamFollowUs.nl. Hierop zijn ook onze vorderingen en trainingen te volgen, want wij zijn ongetraind en zullen ons hard maken om te trainen en ons goed voor te bereiden om deze tocht ook tot en met de laatste kilometer uit te lopen.

Daarom wil ik u vragen of u deze tweedaagse wandeling op 10 en 11 oktober 2009 en daarmee onderzoek naar borstkanker zou willen ondersteunen. U kunt uw donatie en/of sponsorgeld overmaken naar:

Stichting A Sister’s Hope te Amsterdam
rekeningnummer 2947137
o.v.v. deelnemersnummer 3214 – Astrid Hagoort

Hopende op uw gulle steun voor de borstkankerbestrijding!

Namens alle teamleden van Team Follow Us, Astrid Hagoort

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pisa

Pisa

27-01-2009 om 14:16 Topicstarter

Watson

Bedankt voor je compliment.
Alle donaties zijn welkom. We willen proberen als team nr. 1 vwb het ingezamelde bedrag te eindigen. Oftewel zo veel mogelijk. We zijn blij met elk bedrag. We gaan ervan uit dat iedereen geeft uit een goed hart.
Tuurlijk hopen we op grote bedragen, dat begrijp je zeker wel. Maar we kunnen niet in iemands portemonnee kijken en bepalen wat er gegeven moet worden. Nogmaals we zijn met elke euro die ons dichter bij ons minimale einddoel van 7500 euro brengt hartstikke blij. Echt waar.
Groetjes, Astrid Hagoort

mama van twee

mama van twee

27-01-2009 om 21:22

Pisa

Pisa,
tot wanneer kun je geld doneren? Wil je graag sponseren, maar we zitten momenteel erg moeilijk. Dat is over een paar maanden voorbij, maar kan je dan nog sponseren?
D.

Pisa

Pisa

28-01-2009 om 11:08 Topicstarter

Mama van twee

Hallo mv2,
Lief dat je ondanks dat jullie nu tijdelijker erg moeilijk zitten toch wilt doneren.
De wandeltocht is op 10 en 11 oktober, tot die tijd kan er gedoneerd worden.
Gr, Astrid

mama van twee

mama van twee

28-01-2009 om 21:37

Pisa

Oke, ik zal het onthouden en alvast veel succes gewenst.
D.

Pisa

Pisa

29-01-2009 om 14:57 Topicstarter

Dank je wel mama van twee.

Ik ben gelijk eventjes nieuwsgierig. Hebben jullie een kijkje genomen op onze website? www.teamfollowus.nl. Wij zijn namelijk best wel trots op de site maar zijn ook nieuwsgierig wat anderen er van vinden.

Gr, Astrid

Pisa

Pisa

01-02-2009 om 15:23 Topicstarter

Eventjes in de picture zetten.

Sorry dames, maar ik wil jullie toch weer even laten dat er een mooi wandelevenement georganiseerd wordt op 10 en 11 oktober a.s.. Ga naar www.teamfollowus.nl of lees nog eens mijn start berichtje. Het geld is zo verschrikkelijk hard nodig. Elke steun/donatie is van harte welkom. Dus schroom niet en doneer
Stichting A Sister’s Hope te Amsterdam - rekeningnummer 2947137 - o.v.v. deelnemersnummer 3214 – Astrid Hagoort
Of wordt ik nu erg inhaling (voor een ander)? ))

Petr@

Petr@

01-02-2009 om 23:32

Wel doen

Oktober is nog ver weg dus ik zou toch regelmatig deze oproep onder de aandacht brengen!
Petje af trouwens voor jullie inzet!

Wat ik mij trouwens net bedenk: is het een idee om met iedereen uit het hardloopdraadje medio 2009 een loop te doen en dat wij ons dan laten sponsoren door familie en vrienden(dan kan die vriend mij toch nog sponsoren )) voor jouw aktie???

gr.
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.